er lidt i trivl....Nogle som har prøve det eller kan hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

selvom jeg er 3 gangs gravid og 29+5 henne.

Hvor ondt er så for ondt af have..

Jeg har det somom jeg har mega mens smerte i underliv og om i lænden..

Til af starte med troede jeg i torsdag bare det var slem bækkeløsingen jeg have fået nu er jeg i trivl.....

Der har også siden i trosdag meget æggehvide slim ud og små klumper klart ud som æggehvide af og til hvidt.. især i trosdags kom meget æggeslim ud.Jeg sms med min jdm hun rigede så også og vvi snakke en del. hun sagde det kan godt være slimproppen den kan godt gå uge op til mn så føde.Pyhaaa..

Fik jeg mere ondt bløde osv skulle jeg afsted..

Syntes det gør ligeså ondt de her dage men bløde ikke..Kun æggeslim/klumper i æggehvide og hvid...

Nogle som har opleve det.. jge har ikke med de andre to det har bare været hvidt eller lidt rød i uge 7 med min søn og uge 8-16 og 34 men kun rød mini over 4 dage max...

Ingen rød her.....

Mvh Henriette 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Henriette.S.J. skriver:

selvom jeg er 3 gangs gravid og 29+5 henne.

Hvor ondt er så for ondt af have..

Jeg har det somom jeg har mega mens smerte i underliv og om i lænden..

Til af starte med troede jeg i torsdag bare det var slem bækkeløsingen jeg have fået nu er jeg i trivl.....

Der har også siden i trosdag meget æggehvide slim ud og små klumper klart ud som æggehvide af og til hvidt.. især i trosdags kom meget æggeslim ud.Jeg sms med min jdm hun rigede så også og vvi snakke en del. hun sagde det kan godt være slimproppen den kan godt gå uge op til mn så føde.Pyhaaa..

Fik jeg mere ondt bløde osv skulle jeg afsted..

Syntes det gør ligeså ondt de her dage men bløde ikke..Kun æggeslim/klumper i æggehvide og hvid...

Nogle som har opleve det.. jge har ikke med de andre to det har bare været hvidt eller lidt rød i uge 7 med min søn og uge 8-16 og 34 men kun rød mini over 4 dage max...

Ingen rød her.....

Mvh Henriette 29+5

jeg lytter lige med hvis nogen svare.. det samme er nemlig sket for mig, er også bange for at det er slimproppen, men kan den ikke gå flere gange?? ved du det?

Anmeld

11. oktober 2009

DortheSimonsen

karina22 skriver:

jeg lytter lige med hvis nogen svare.. det samme er nemlig sket for mig, er også bange for at det er slimproppen, men kan den ikke gå flere gange?? ved du det?

Jeg mener godt slimproppen kan briste flere gange, eller hvad man kalder det!

Anmeld

11. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

DortheSimonsen skriver:

Jeg mener godt slimproppen kan briste flere gange, eller hvad man kalder det!

ja det mente jeg nok.. men gad vist om den kun kan det op til fødslen, eller om det kan ske tidligt også først ske sent igen..

Anmeld

11. oktober 2009

DortheSimonsen

karina22 skriver:

ja det mente jeg nok.. men gad vist om den kun kan det op til fødslen, eller om det kan ske tidligt også først ske sent igen..

Der står i bogen "Graviditet, fødsel og den nye familie" at den brister ca. en uge op til fødslen. og at det er blot et tegn om, at fødslen nærmer sig.
Ellers, prøv ring til din læge og hør.

Anmeld

11. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

jdm sagde den kan gå uge før terminen og over flere gang..

vi må se tro ikke jeg er hved af føde inu...Min livmoderhals var også normal lang i uge 26+0 til 24+0 ugersundelse...Vi må se håber ikke jeg går igang før 37+0.

mvh Henriette 29+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.