Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. november 2017

Anonym trådstarter

Sagen er at jeg ikke kan mere med min mand, jeg bliver nød til at flytte fra ham og helst hurtigt. Men jeg er gået ned med stress og angst og har måtte stoppe på min uddannelse (kommer ikke tilbage på det studie og som det ser ud nu kan jeg slet ikke overskue at studere.) 

Her hvor vi bor er der rigtig mange dårlige minder og folk jeg for alt i verden vil undgå, derfor vil jeg gerne flytte til en anden by i anden kommune, men hvordan ? 

Kan man bede dem om at hjælpe mig med at finde en lejelighed til mig og mine to børn som ikke er i samme kommune som jeg bor i pt? Jeg har også virkelig en drøm om at  få et job, men ikke i denne kommune. 

Ved i hvad mine muligheder er? Kan kommunen sætte mig i job i anden kommune og er det muligt for dem evt. At hjælpe os med at få tag over hovedet i anden kommune ? 

Håber det gav mening, men er lidt forvirret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Umildbart tænker jeg ikke at andre kommuner er interesseret i at sku finde både bolig og job, til dig.

De har sikkert nok at gøre med de borger, som er i kommunen.

Tænker også at det ka være problematisk, bare at flytte sine børn til en anden kommune, hvis far feks ik er indforstået med det.

Hvis det er fordi der er noget helt, helt galt i jeres forhold, feks vold osv, er det selv med at komme væk hurtigst muligt, og der er krisecenter en kæmpe hjælp.

Håber du snart finder overskud og glæde, og self kommer godt videre fremover. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.