Barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. november 2017

HappyOne

Profilbillede for HappyOne
Ønsker en lille blob som vokser sig stor og rask

Vi skal til barnedåb om nogle uger og jeg overvejer at købe en løbecykel, men tænker om det er for tidligt at give sådan noget eller om jeg skal finde på noget andet, det er min bedste veninde og hun har ikke så mange ønsker, så i må gerne komme med nogle ideer til hvad set kan være ����

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

8. november 2017

2babygirls

Profilbillede for 2babygirls
Foto
Madeleine 10.10.10 Anemone 06.02.13
HappyOne skriver:

Vi skal til barnedåb om nogle uger og jeg overvejer at købe en løbecykel, men tænker om det er for tidligt at give sådan noget eller om jeg skal finde på noget andet, det er min bedste veninde og hun har ikke så mange ønsker, så i må gerne komme med nogle ideer til hvad set kan være ����

Det er da en super fin gave. Alt behøver ikke at kunne tages i brug med det samme 

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Daisypath Anniversary tickers

Anmeld Citér

8. november 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
HappyOne skriver:

Nej det er super lækkert med gaver der kan gemmes og bruges når de bliver lidt større

De to gange vi har holdt barnedåb har vi fået en masse som baby var for lille til, men det har været dejligt at der var lidt løbende vi kunne tage i brug. Både praktiske ting og legetøj

Anmeld Citér

8. november 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Altså de fleste ønsker vi har haft til barnedåb er ikke noget der skulle i brug med det samme. 

Den ældste fik en løbecykel med 4 hjul, en løbecykel med 2 hjul, en winter trehjulet og en scooter fra dantoy, ingen af tingene kunne have bruge som 4 måneder 

Han fik i øvrigt også termotøj til dp start, bøger osv 

Jeg kan slet ikke komme på noget han rent faktisk kunne bruge som 4 måneder  

Anmeld Citér

8. november 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til verdens dejligste lille pige
HappyOne skriver:

Vi fik en løbecykel i dåbsgave til vores datter. Nu er hun 3 og den har været godt brugt i lang tid nu. Så god gave der giver minder og er med til at udvikle barnet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.