Fik kønnet af vide til NF scanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.343 visninger
10 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. november 2017

Mia1711

Hej alle jer derude!!

jeg var til nakkefoldsscanning da jeg var 13+5!

jeg var åbentbart 1 uge længere henne.

jeg spurgte hende for sjovt om kønnet og hun sagde det ser ud til det er en dreng! Jeg blev vildt chokeret da jeg ikke regnede med hun vil sige det. Hun forklarede mig hvordan hun kunne se det osv.

jeg tog så til en kønsscanning hos lilleliv i Købehavn igår hvor jeg var 14+5, og der sagde hun så at det er pige! Og hun blev i tvivl da jeg sagde jeg fik af vide at det var en dreng. Så hun hentede en anden person for også at tjekke det og de siger det er en pige og bekræftet det! Skal jeg tro på det ? Eller skal jeg vente til misdannelsesscanningen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2017

Anonym

Du kan ikke regne med, hvad du har fået af vide til NF.

Så jeg ville bestemt stole på den private scanning.

Anmeld Citér

7. november 2017

Julletullemor

Mia1711 skriver:

Hej alle jer derude!!

jeg var til nakkefoldsscanning da jeg var 13+5!

jeg var åbentbart 1 uge længere henne.

jeg spurgte hende for sjovt om kønnet og hun sagde det ser ud til det er en dreng! Jeg blev vildt chokeret da jeg ikke regnede med hun vil sige det. Hun forklarede mig hvordan hun kunne se det osv.

jeg tog så til en kønsscanning hos lilleliv i Købehavn igår hvor jeg var 14+5, og der sagde hun så at det er pige! Og hun blev i tvivl da jeg sagde jeg fik af vide at det var en dreng. Så hun hentede en anden person for også at tjekke det og de siger det er en pige og bekræftet det! Skal jeg tro på det ? Eller skal jeg vente til misdannelsesscanningen? 

Jeg fik selv kønnet at vide til nf scanning (13+6) og det var rigtigt nok 

Jeg har hørt at mange har oplevet fejl hos lilleliv, så vent til md scanningen (hvis de vil tjekke det der) 

Anmeld Citér

7. november 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg ville ikk stole på lilleliv de er absolut ikke dygtige eller godt uddannet.

Anmeld Citér

7. november 2017

HvidSne

Jeg ville nok også få en kønsscanning et andet sted end Lilleliv, da jeg kun har dårlig erfaring med dem

Anmeld Citér

7. november 2017

Anonym

Jeg fik også køn at vide til NF og har efterfølgende fået det bekræftet flere gange  Hvis lille liv virkelig har så skidt et rygte ville jeg nok købe mig til en ny scanning et andet sted  mega spændende! 

Anmeld Citér

7. november 2017

Vivienne

Hej med dig. 

Jeg kom også til nf da jeg var 13+5, længere henne end vi først troede. Både min mand og jeg opdagede at  det var en dreng. Det var jo så tydeligt. Jm ville dog ikke bekræfte det, da hun ikke måtte. 

Så jeg tror at du venter en dreng tillykke. 

Anmeld Citér

7. november 2017

Anonym

Lille livs personale,har fuldstændig den samme uddannelse,som på alle de andre klinikker..

Der ud over er klinikken ejet af en læge.

Jeg er scannet i flere graviditeter i tidsrummet uge 5 til 38 hos lille liv,og alting har været til ug hver gang.

Anmeld Citér

8. november 2017

FruSteffensen

Anonym skriver:

Lille livs personale,har fuldstændig den samme uddannelse,som på alle de andre klinikker..

Der ud over er klinikken ejet af en læge.

Jeg er scannet i flere graviditeter i tidsrummet uge 5 til 38 hos lille liv,og alting har været til ug hver gang.

Enig her. Der opstår hurtigt myter omkring private leverandører.

Jeg er blevet scannet 3 gange på Lilleliv. 1 gang af en fødselslæge/obstetriker og 2 gange af jordemødre. Til nakkefold og misdannelsesscanningen på Riget blev jeg scannet af jordemødre så det er der ikke forskel på.

Anmeld Citér

8. november 2017

God-mor

Profilbillede for God-mor
Har en dejlig pige fra 13 og en skøn søn fra 17

Vil blot indskyde at jeg KUN har god erfaring med lilleliv. Jeg er kommet der i begge mine graviditeter og der har aldrig været en finger at sætte på dem og deres arbejde. De er professionelle og søde! Man føler sig i gode hænder hos dem. Ved begge mine børn var de i tvivl om kønnet og derfor fik vi ekstra scanninger inden de udtalte sig om noget som helst. Kønnet passede begge gange og jeg kender flere der har været derinde til kønsscanning som har fået det rigtige køn at vide. Jeg tror på du venter en pige! �� Jo senere du får fortaget en kønsscanning jo mere præcis er den, da kønnet bliver mere tydeligt. I uge 13 ligner drenge og piger hinanden da pigers klitoris er hævet og ligner en tissemand. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.