4+5 - symptomer - negativ test! Andres erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår testede du positivt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

276 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. november 2017

fiekj

Profilbillede for fiekj
Håber på et lille mirakel. kom nu med de 2 streger! forhåbentlig termin 11/7 -18

Hejsa i skønne mennesker  

jeg er en ung pige på 21 år. Jeg har prøvet at være gravid en gang før for omkring 2 år siden. ( !!jeg syntes at jeg husker!! ) At jeg havde meget let til tåre og SUPER ømme bryster, meget tidligt. Og havde jeg styr på min mens cyklus dengang, så testede jeg positiv ca. 3+3.... 

Sagen er den at jeg nu er gået 5 dage over tid.. ( JEG HAR ALDRIG PRØVET AT GÅ OVER TID FØR!! ) jeg har de sidste 14 dage haft kvalme, og det bliver egentligt bare værre for hver dag der går.. I sidste uge, havde jeg ømme dutter, nu er det både dutter og bryster der gør ondt ( nogle perioder meget, andre mindre, men ondt, det gør de heletiden ) - har også de sidste 14 dage haft, noget der minde om meget milde mens smerter. Og så har jeg en del hvidt udflåd og en mærkelig følelse i mave/underliv. - ikke en følelse jeg kan forklare.. Og jeg kan mærke at der skal mindre til at jeg biliver berørt, ikke sådan at jeg græder, men at jeg lige skal synke en gang.. - negative test.. tror jeg.. har hørt at folk skriver at de kan se streger uden farver?? for mig lyder det lidt mystisk.. evt. nogle der kan forklare? kan også dele et billede af min morgen test 

Jeg håber nogle har stået i en lignende situation der vil dele deres erfaringer med mig  

Har forsøgt på en anden side, men folk er ikke så glade for at svare, så jeg håber er der sider nogle og er friske på tasterne 

Kærligst Fiekj

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. november 2017

idontknow

Profilbillede for idontknow
fiekj skriver:

Hejsa i skønne mennesker  

jeg er en ung pige på 21 år. Jeg har prøvet at være gravid en gang før for omkring 2 år siden. ( !!jeg syntes at jeg husker!! ) At jeg havde meget let til tåre og SUPER ømme bryster, meget tidligt. Og havde jeg styr på min mens cyklus dengang, så testede jeg positiv ca. 3+3.... 

Sagen er den at jeg nu er gået 5 dage over tid.. ( JEG HAR ALDRIG PRØVET AT GÅ OVER TID FØR!! ) jeg har de sidste 14 dage haft kvalme, og det bliver egentligt bare værre for hver dag der går.. I sidste uge, havde jeg ømme dutter, nu er det både dutter og bryster der gør ondt ( nogle perioder meget, andre mindre, men ondt, det gør de heletiden ) - har også de sidste 14 dage haft, noget der minde om meget milde mens smerter. Og så har jeg en del hvidt udflåd og en mærkelig følelse i mave/underliv. - ikke en følelse jeg kan forklare.. Og jeg kan mærke at der skal mindre til at jeg biliver berørt, ikke sådan at jeg græder, men at jeg lige skal synke en gang.. - negative test.. tror jeg.. har hørt at folk skriver at de kan se streger uden farver?? for mig lyder det lidt mystisk.. evt. nogle der kan forklare? kan også dele et billede af min morgen test 

Jeg håber nogle har stået i en lignende situation der vil dele deres erfaringer med mig  

Har forsøgt på en anden side, men folk er ikke så glade for at svare, så jeg håber er der sider nogle og er friske på tasterne 

Kærligst Fiekj

Har du billede af testen?:-) 

Anmeld Citér

6. november 2017

fiekj

Profilbillede for fiekj
Håber på et lille mirakel. kom nu med de 2 streger! forhåbentlig termin 11/7 -18

Her er fra i morges - De andre er smidt ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. november 2017

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Sandsynligeheden for at du er gravid,men ikke kan teste positiv er ca 2%.

Anmeld Citér

6. november 2017

fiekj

Profilbillede for fiekj

for at være sikker på at jeg forstår dig rigtigt.. 

så du skriver chancen er 2% for at testen bliver positiv??

Anmeld Citér

7. november 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Hvis du er gået 5 dage over tid og stadig tester negativt, så tror jeg ikke du skal regne med at du er gravid. Langt langt de fleste ville i så fald kunne teste positivt nu.

Selvom du aldrig før er gået over tid, så kan man sagtens pludselig gøre det, det er ganske normalt og sker for de fleste kvinder af og til. Tror desværre at du tror så meget på at du er gravid (det lyder sådan), at du stresser din krop og forsinker din mens og evt også fremtvinger falske symptomer.

Især når du før er testet positivt så tidligt, så burde du kunne teste positivt nu, hvis du var gravid.

Jeg testede selv positivt 3+4 (troede dog jeg kun var 3+2, men blev senere sat to dage frem).

Anmeld Citér

7. november 2017

Baby2017

Profilbillede for Baby2017
Nu mor til en lille prinsesse

Hejsa!

Et par cykluser før min graviditet var jeg sikker på jeg var gravid. Var gået 7 dage over, hvilket jeg heller aldrig havde gjort før og var stoppet på p piller for et havlt år siden.. Jeg havde viædt ømme bryster, humørsvingninger, smerter i underlivet og vildt bumseudbrud. Var sikker på den var der, men nej.. 

Da så jeg blev gravid et par måneder efter var jeg ikke i tvivl. Havde ømme bryster på en helt anden måde end jeg har prøvet før. Jeg tog en test 3+5 som var meget svag positiv og de efterfølgende dage blev den bragende positiv 

Tror desværre ikle du skal regne med noget men krydser for det snart sker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.