Livmoderen tager ik imod hormonerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. november 2017

kristina90

Hej alle sammen.

jeg står i den situation at jeg er henvist til Roskilde sygehus for at blive undersøgt !

Sagen er den at jeg tre gange har fået lagt gode æg op uden de har sat sig fast og derfor vil de undersøge om min livmoder tager imod de hormoner den skal for at holde på de dejlige æg !

Nogen der har været i samme situation som måske kan fortælle lidt mere om det? Jeg kan ik finde noget på nettet om det

kram herfra!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2017

kristina90

kristina90 skriver:

Hej alle sammen.

jeg står i den situation at jeg er henvist til Roskilde sygehus for at blive undersøgt !

Sagen er den at jeg tre gange har fået lagt gode æg op uden de har sat sig fast og derfor vil de undersøge om min livmoder tager imod de hormoner den skal for at holde på de dejlige æg !

Nogen der har været i samme situation som måske kan fortælle lidt mere om det? Jeg kan ik finde noget på nettet om det

kram herfra!

Slet ingen

Anmeld Citér

12. januar 2018

nissen51@ofir.dk

Jeg har ikke prøvet det men vi har 6 oplægninger med IVF forsøg, hvor ingen har sat sig fast. Det er hårdt. Jeg undre mig tit over hvorfor jeg ikke bliver tjekket mere men lægerne siger at man ikke ved hvad der sker når befrugtede æg kommer op igen og det må gå naturens gang.

Giver du lige en opfølgning???? 

Hvilke hormoner skal du tjekkes for og hvordan? 

Anmeld Citér

15. januar 2018

kristina90

Jeg har ikke prøvet det men vi har 6 oplægninger med IVF forsøg, hvor ingen har sat sig fast. Det er hårdt. Jeg undre mig tit over hvorfor jeg ikke bliver tjekket mere men lægerne siger at man ikke ved hvad der sker når befrugtede æg kommer op igen og det må gå naturens gang.

Giver du lige en opfølgning???? 

Hvilke hormoner skal du tjekkes for og hvordan? 

Hej  

Altså jeg har jo fået æg op 3 gange = 3x

Nå men jeg fik lavet noget livmoderskrab tror jeg det var , var ihvertfald forfærdeligt ! Nå men jeg fik at vide at jeg manglede c-vitaminer som ik burde gøre noget da det er normalt at man mangler om vinteren pga manglende sol men så manglede jeg immunceller så nu når vi er færdig med hormonbehandling og har fået æg ud så når jeg når til en cyklus hvor jeg skal ha’ æg op, så skal jeg faktisk “bare” ha’ en dag ekstra på Crinone så jeg skal være på det i 6 dage og ikke 5 dage så det er rimelig overskueligt heldigvis  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.