Anonym skriver:
Jeg skal desværre springe næste cyklus over, og rammer vi ind i juleferien - så vi skulle regne med at starte på ny behandling til januar. Og dét stresser mig vanvittig meget, da vi kun har indtil marts før vi er nødt til at holde en laaaang pause pga studie/arbejde 

Jeg er ked af at høre at blodprøven var negativ, og jeg forstår godt din stress. Vi havde selv en tilsvarende bagkant så vi kun kunne nå 3 forsøg i alt inden en længere pause. Heldigvis blev jeg gravid i 2. runde, så det blev ikke aktuelt, men helt ærligt så tror jeg også at den pause ville have været tiltrængt, hvis den havde været kommet. IVF er hårdt og tærede på mig og vores forhold.
Jeg tror du skal lade være med at spekulere for meget på den bagkant. Der kan ske så mange ting som I ikke er herre over og jeg ville i hvert fald have haft gavn af at bekymre mig mindre og lære at tage tingene lidt mere som de kom. Det bliver man alligevel nødt til at lære når man endelig bliver gravid, for hold nu op hvor bliver ting bare anderledes...
Og så kan det jo være at du er "heldig" at den cyklus du skal springe over, bliver så meget forlænget at det ikke falder sammen med julen. Du kan evt også høre klinikken om de kan lave dag 2-scanningen lige inden de lukker for julen og give dig recepterne så du kan starte op på hormonerne selv. Det fik jeg lov til. Men afhængigt af hvor lang deres lukkeperiode er, kan det være at det ikke kan lade sig gøre.
Anmeld
Citér