Barnevognsmadras til pynt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. november 2017

Rixus

Profilbillede for Rixus

Ja som overskriften siger så bliver jeg i tvivl om den madras der er i barnevognen når man køber den, bare er til pynt?

Har en basson nordic lux barnevogn og vi har sådan set bare brugt den med den madras der var i den ved købet, men kom i tvivl om den er god nok?

Baby har ingenting "sagt" til at ligge på den

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Ja de er vist bare pynte madrasser der ligger i dem 

Anmeld Citér

4. november 2017

2babygirls

Rixus skriver:

Ja som overskriften siger så bliver jeg i tvivl om den madras der er i barnevognen når man køber den, bare er til pynt?

Har en basson nordic lux barnevogn og vi har sådan set bare brugt den med den madras der var i den ved købet, men kom i tvivl om den er god nok?

Har du et billede af madrassen?? Der fulgte nemlig ikke en madras med, dengang vi købte vores Odder 

Anmeld Citér

4. november 2017

Rixus

Profilbillede for Rixus
2babygirls skriver:

Har du et billede af madrassen?? Der fulgte nemlig ikke en madras med, dengang vi købte vores Odder 

Ikke lige pt desværre :/

Anmeld Citér

4. november 2017

Baby2017

Rixus skriver:

De er mest bare til pynt... Har samme vogn og vi købte madrasser ved siden af og lagde ovenpå

Anmeld Citér

4. november 2017

Soonmom

Stemmer i med til pynt 

Nu kender jeg ikke lige den madras der ligger i den der vogn. Men i trille er de så tynde så jeg ikke ville ligge et barn på den, da jeg heller ikke selv ville ligge på noget så tyndt

Anmeld Citér

5. november 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Ja de er for syns skyld.  

Men hvis baby lægger i drømme pose eller voksi med plade så er indkøb af madras ikke nødvendig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.