Mulig SA for 2. Gravid 6+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. november 2017

Fifbruger

Hej

jeg er gravid 6+5, og har oplevet kraftige smerter siden d. 2.november samt blødning med (klumper) 

jeg begyndte at få brunligt, meget mørkt udflåd siden d.29 oktober. Jeg har været i kontak med min læge to gange men hun afviste at undersøge mig og ville se tiden an. Eftersom jeg har forsøgt at ringe et par gange og været meget bekymret har hun henvist mig til gynækolog. Jeg har fået tid mandag d.6 november. 

Men jeg er stadig meget bekymret og er ikke sikker på om det er en graviditet uden for livmoder? 

Smerterne kan mærkes mest på højre side, og ømhed der. 

Det skal siges at jeg har oplevet en SA tidligere. Har ingen børn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2017

Drengemor1113

Fifbruger skriver:

Hej

jeg er gravid 6+5, og har oplevet kraftige smerter siden d. 2.november samt blødning med (klumper) 

jeg begyndte at få brunligt, meget mørkt udflåd siden d.29 oktober. Jeg har været i kontak med min læge to gange men hun afviste at undersøge mig og ville se tiden an. Eftersom jeg har forsøgt at ringe et par gange og været meget bekymret har hun henvist mig til gynækolog. Jeg har fået tid mandag d.6 november. 

Men jeg er stadig meget bekymret og er ikke sikker på om det er en graviditet uden for livmoder? 

Smerterne kan mærkes mest på højre side, og ømhed der. 

Det skal siges at jeg har oplevet en SA tidligere. Har ingen børn

Hold øje med om du bliver utilpas, får feber, svimmelhed og smerter i skulderen. 

Jeg tænker at en SA kan have smerter med sig, men bliver det uudholdeligt så må du kontakte vagtlægen. 

Følg din mavefornemmelse

Har haft en hjørnegraviditet to gange (ala gul) og var ikke i tvivl den gang den sprang første gang. 

Anmeld Citér

4. november 2017

Fifbruger

Drengemor1113 skriver:

Hold øje med om du bliver utilpas, får feber, svimmelhed og smerter i skulderen. 

Jeg tænker at en SA kan have smerter med sig, men bliver det uudholdeligt så må du kontakte vagtlægen. 

Følg din mavefornemmelse

Har haft en hjørnegraviditet to gange (ala gul) og var ikke i tvivl den gang den sprang første gang. 

Altså jeg føler mig svimmel af og til. Men er simpelthen træt af at ringe til lægerne og 1813. De mener bare at det skal gå over og jeg skal se tiden an  

er ked af at du har haft de oplevelser 

Anmeld Citér

6. november 2017

Drengemor1113

Fifbruger skriver:

Altså jeg føler mig svimmel af og til. Men er simpelthen træt af at ringe til lægerne og 1813. De mener bare at det skal gå over og jeg skal se tiden an  

er ked af at du har haft de oplevelser 

Hvordan er det gået hos gynækologen? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.