Hvilken klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. november 2017

Loa

Vi har en jogger til vores datter på 1 år. Den er købt mhp at skulle bruges i stedet for en klapvogn, men jeg kan godt mærke jeg savner nogle ting, som joggeren ikke har.

Så kan i anbefale en klapvogn?

1. Den må/skal rigtig gerne have drejehjul foran.

2. Den må gerne være/virke lidt robust. (Har set nogle stykker der ser lidt tynde/skrøbelige ud)

3. Den må rigtig gerne have fodstykke der kan indstilles, så hun kan have fødderne oppe når hun sover.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Loa skriver:

Vi har en jogger til vores datter på 1 år. Den er købt mhp at skulle bruges i stedet for en klapvogn, men jeg kan godt mærke jeg savner nogle ting, som joggeren ikke har.

Så kan i anbefale en klapvogn?

1. Den må/skal rigtig gerne have drejehjul foran.

2. Den må gerne være/virke lidt robust. (Har set nogle stykker der ser lidt tynde/skrøbelige ud)

3. Den må rigtig gerne have fodstykke der kan indstilles, så hun kan have fødderne oppe når hun sover.

Jeg har personligt været meget glad for min Emmaljunga Super Nitro klapvogn.

Den har store drejelige hjul der kan låses. - Større end de fleste andre, så de fungerer godt i ujævnt terræn når de er låst. 

Ryglænet kan lægges ned, og fodstøtten kan hæves.

Og så er der en dejligt stor kaleche, som jeg virkelig har været glad for, når min datter skulle sove i den. - Den kan virkelig give meget ro/lukke omverdenen lidt ude.

Og så kan den både være forudvendt og bagudvendt. - Det har også betydet meget for mig. 

Derudover har jeg været rigtig glad for at have købt overlæder til den også, men det er jo forskelligt hvad man foretrækker. 

Jeg har en lang pige, så hun kunne kun sove i den til hun blev 2 år, hvis hun samtidig skulle være spændt fast med selen. Men jeg har så haft taget selen ud, og spændt hende fast med barnevognssele (der er til at man kan bruge det), så hun kunne bruge den lidt længere.

Anmeld Citér

3. november 2017

Loa

MummiT skriver:

Jeg har personligt været meget glad for min Emmaljunga Super Nitro klapvogn.

Den har store drejelige hjul der kan låses. - Større end de fleste andre, så de fungerer godt i ujævnt terræn når de er låst. 

Ryglænet kan lægges ned, og fodstøtten kan hæves.

Og så er der en dejligt stor kaleche, som jeg virkelig har været glad for, når min datter skulle sove i den. - Den kan virkelig give meget ro/lukke omverdenen lidt ude.

Og så kan den både være forudvendt og bagudvendt. - Det har også betydet meget for mig. 

Derudover har jeg været rigtig glad for at have købt overlæder til den også, men det er jo forskelligt hvad man foretrækker. 

Jeg har en lang pige, så hun kunne kun sove i den til hun blev 2 år, hvis hun samtidig skulle være spændt fast med selen. Men jeg har så haft taget selen ud, og spændt hende fast med barnevognssele (der er til at man kan bruge det), så hun kunne bruge den lidt længere.

Uf den er også peberet hvis hun kun kan bruge den et år endnu.....

Ville meget gerne kunne kunne bruge den til 3-4 år

Anmeld Citér

3. november 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Loa skriver:

Uf den er også peberet hvis hun kun kan bruge den et år endnu.....

Ville meget gerne kunne kunne bruge den til 3-4 år

Altså hun kunne også sagtens blive ved med at bruge den efter at jeg satte barnevognselen i. Vores behov var bare ikke til klapvogn ret meget efter de 2 år. Har for nylig haft hende i den fordi vi skulle på en lidt lang aften gåtur, hvor hun faldt i søvn i den, og lå ok. Hun er 3 år, men er som sagt ret lang. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.