middel mod forkølelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

202 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min skønne datter på 3½ har reddet sig selv en dum forkølelse. Hun hoster og næsen er stoppet. Hosten er tør og snottet er grøn og slimet.

Havde det været mig eller min mand, så havde jeg lavet varm the/varm saft til os, og evt. kommet en sjat rom i også, men hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende?

Jeg har hævet hendes hovedet når hun sover, men det giver hende alligevel ikke meget søvn.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. november 2017

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Ms.Momo skriver:

min skønne datter på 3½ har reddet sig selv en dum forkølelse. Hun hoster og næsen er stoppet. Hosten er tør og snottet er grøn og slimet.

Havde det været mig eller min mand, så havde jeg lavet varm the/varm saft til os, og evt. kommet en sjat rom i også, men hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende?

Jeg har hævet hendes hovedet når hun sover, men det giver hende alligevel ikke meget søvn.

Saltvandsdråber til næsen og benylan til at sove på.  

god bedring med hende 

Anmeld Citér

2. november 2017

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )

Jeg er på ingen måde medicinforskrækket så jeg ville give hende zymelin til børn, i hvert fald til natten og måske også om morgenen, så hun kan få en god start på dagen... og så holde fødderne varme, et køligt soverum, varmt bad hver aften ... god bedring

Anmeld Citér

2. november 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
heaven skriver:

Jeg er på ingen måde medicinforskrækket så jeg ville give hende zymelin til børn, i hvert fald til natten og måske også om morgenen, så hun kan få en god start på dagen... og så holde fødderne varme, et køligt soverum, varmt bad hver aften ... god bedring

det er vist nemmere sagt end gjort. Vi har en kamp for at få hende til at beholde tøjet på. 

men lige nu sover hun i vores seng - med nattøj på - efter at have fået pebermynte dampe.

Anmeld Citér

2. november 2017

helle85

Profilbillede for helle85
Ms.Momo skriver:

Min veninde har brugt denne metode med løg og syntes det hjælper

https://www.google.dk/amp/dk.newsner.com/sadan-kan-et-helt-almindeligt-log-helbrede-forkolelse-og-feber/om/nyheder/amp

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.