(marts) Hjælp til julagaver!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

hc=k

Hej piger. Jeg ved godt at jeg er i god tid, men jeg har altså et problem. Jeg aner ikke hva Kristopher skal ønske sig til jul. Jeg synes bare slet ikke at jeg kan finde noget legetøj som er ordenligt. Er der nogle der har ideer til hva jeg skal skrive på listen? Det må være alt mellem himmel og jord.

Han bliver 9 måneder nytårsaften så det skal jo ikke være slt for baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

HappyPip

Man kan få rigtig underholdende legeting hos presenco.dk og legeskab.dk især sansegyngen er vores dreng glad for. Har I en have, kan den jo også hænge derude senere.

Ellers måske højstol, gåvogn, årskort til zoo og lignende (til forældrene), klippekort til svømmehal, osv. Han er jo 9 mdr så det er jo ikke som sådan til ham endnu

Vores dreng er på det tidspunkt 11 mdr og han ønsker sig bøger, især den med rim og remser af Halfdan Rasmussen, højstol, musikinstrumenter og vendespil..

Anmeld

13. oktober 2009

Diana...

Åhh jeg tænker os så det knager ha ha  

Anmeld

13. oktober 2009

hc=k

Jeg synes virkelig det er svært. Vi skal flytte i en ny lejlighed her 15 november og jeg tænker lidt på om man måske kan ønske sig ting til værelset så som en reol og sådan nogle ting. og så tøj det kan man altid bruge hehe. MEEEEN jeg synes det er svært

Anmeld

13. oktober 2009

Muffinmus

Tja

Her har hun kun den gammeldaws højstl, så hun ønsker sig en trip trap stol lige som bror mands

Og en hoppeko

Ellers har vi jo gyngeheste i flere stilarter, bil, motorcykler, legekøkken osv...

Så hun mangler stort set intet.Hun har et legeværelse proppet med legesager, ngoet til store og noget til små så der er til begge børn.

Men hvad med noget sejt sengetøj???

Tor ønsker sig Sebra sengetøj i junior. Det er så fint.

Har flere fra småfolk både i baby og junior, så vil have noget andet end lige det.

Anmeld

15. oktober 2009

Mira0911

Så langt er jeg slet ikke endnu.. Men ved at Julie får en gåvogn... Ikke af os.. Men det var meningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.