(marts) Hvor meget mælk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

hc=k

Hvor meget mælk får jeres barn?

Min dreng er fra d 31 marts og er derfor 6 måneder gammel, han får jo stadig en masse modermælks erstatning og det går helt fint, men jeg er kommet til at tænke på hvor meget jeres får. Jeg har spurgt min SP som siger at han bare skal have minimum 400 ml hver dag så er alt godt og det forholder jeg mig så til. Hvor meget får jeres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Misjelle

hc=k skriver:

Hvor meget mælk får jeres barn?

Min dreng er fra d 31 marts og er derfor 6 måneder gammel, han får jo stadig en masse modermælks erstatning og det går helt fint, men jeg er kommet til at tænke på hvor meget jeres får. Jeg har spurgt min SP som siger at han bare skal have minimum 400 ml hver dag så er alt godt og det forholder jeg mig så til. Hvor meget får jeres

Min dreng er godt og vel en måned ældre end din, men får ca. 300-400 ml. erstatning om dagen. Det er lidt forskelligt om han drikker det af glas eller om han får det i maden. Når vi ikke når op på de 400, så giver jeg ham jerndråber.

Anmeld

11. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina er fra den 24/3 og hun får to flasker af 200 ml om dagen. En når hun skal sove og en om natten. Så kommer der desuden MME i hendes grød. Min sp har sagt, at hun bare skal have mindst 400 ml om dagen.

Kh. Katja

Anmeld

11. oktober 2009

Diana...

Lucas får desværre rigtig meget lige nu fordi han ikke gider spise alm mad  Jeg prøver rigtig meget at komme af med det da han tager utroligt meget på af mme  Men det sgi svært når han ikke gider spise alm mad.

Anmeld

11. oktober 2009

hc=k

Diana... skriver:

Lucas får desværre rigtig meget lige nu fordi han ikke gider spise alm mad  Jeg prøver rigtig meget at komme af med det da han tager utroligt meget på af mme  Men det sgi svært når han ikke gider spise alm mad.

Kristopher er også inde i en face hvor han ikke rigtig gider spise så meget rigtig mad, men jeg trøster mig med at det nok er et tigerspring. Jeg har læst i bogen "60 vidunderlige uger" at der er et spring mellem 26 uger og 36 uger så det er sikkert det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.