3. Gangs fødende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.233 visninger
5 svar
3 synes godt om
1. november 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hej med jer mødre som har født 3. Gange (eller mere....) 

hvornår startede jeres 3. Fødsel? For eller efter termin? Måske fulgte den mønstret fra 1. Eller 2. Fødsel? 

Tog den lang tid? 

Hilsen en utålmodig 3. Gangs ventende mor 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2017

(august)

Jeg har født tre gang og skal sige jeg har født lige 40+2 og 40+1 de to første gang. 3. gang fødte jeg 39+6. 

Fødselen startede som de to andre med små veer som tog til. Denne gang tog de til, men kroppen tog ligesom ikke i mod og gjorde jeg klar til at føde, så det tog langtid før livemoderhalsen arsvandt. Derefter gik det tilgengæld stærkt. Ja den gjorde det fik jeg lidt at sove på, sov ca 2timer. Da jeg vågnede var jeg 4cm åben, 10 min efter, kun med veer, var jeg klar til at presse hende ud. 

Mine 3 fødseler har alle været forskellige men startet ens. 

1. 29timer, endte med at blive taget med kop

2. 6,5timer, dejlig fødsel 

3. 15timer, som beskrevet lidt mærkelig fødsel. 

Anmeld Citér

1. november 2017

Ina33

CKJ skriver:

Hej med jer mødre som har født 3. Gange (eller mere....) 

hvornår startede jeres 3. Fødsel? For eller efter termin? Måske fulgte den mønstret fra 1. Eller 2. Fødsel? 

Tog den lang tid? 

Hilsen en utålmodig 3. Gangs ventende mor 

Hej

min tredje fødsel startede 3 dage over termin. Den startede med vandet gik, og 25 minutter efter blev min søn født på gulvet på badeværelset.

første fødsel startede 1 dag før termin og varede ca 5 timer. Anden fødsel startede en uge før termin og varede ca 2 timer.

de første fødsler startede med veer, og der fik jeg begge gange prikket hul på vandet. 

Anmeld Citér

1. november 2017

Ayasmor

1. Fødsel 41+2: 10,5 time fra første ve, 4 timers aktiv fødsel

2. Fødsel 40+2: optakt med regelmæssige plukveer om natten, fra 39+4. 5,5 time fra første ve

3. Fødsel 41+0: under 2,5 time fra første ve. Nåede akkurat fødegangen og fødte 15 min. Efter jeg bogstavelig talt havde sat benene i afdelingen

Anmeld Citér

1. november 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har født tre gange.

Alle tre gange er fødslen startet med små veer.

Fødte første gang 39,4 - 12 timer

Anden gang 40,4-2 timer og 45 min.

Tredje gang 39,0-14 timer

Jeg fik taget vandet første og tredje gang, anden gang gik det af sig selv.

Min tredje er absolut den bedste fødsel, det gik stille og roligt.

Held og lykke med den forestående fødsel.

Anmeld Citér

1. november 2017

ha

1.: blev sat igang 38+2, tog 19,5 time fra første ve.. 

2.: gik selv igang 41+0 med småveer fra 9 om morgenen. Jeg fødte 20:44 om aftenen. Meget bedre fødsel end første. 7 min presseveer 

3.: snydeveer fra uge 38, men gik endelig igang 41+2. Om eftermiddagen med småveer omkring kl 16, og hun er født en halv time før midnat, så omkring 8 timer :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.