Crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej piger!

Undskyld for de kommende detaljer

Jeg tager Crinone, og har gjort det siden i onsdags. Jeg tager det morgen og sen eftermiddag. Der kommer meget LIDT ud af sig selv, og jeg er nødt til at "grave" det ud selv  Jeg føler mig MEGET "hævet" indvendigt i skeden, og har en fornemmelse af, at jeg ikke får al medicinrest med ud? Jeg har en del smerter (har også forstoppelse, så det kan meget vel være pga. det ).. 

Er der nogen, som har prøvet noget lignende? Hvis det er normalt, vil jeg jo ikke ringe og forstyrre klinikken. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2017

FruSteffensen

Det er heeelt normalt - det var i hvert fald samme oplevelse jeg havde de gange jeg tog det.

Crinone er klamt (det med at man skal grave det ud og jeg fik i øvrigt at vide at jeg kun måtte gøre det hver 3. dag af hensyn til at det skulle blive optaget ordentligt), men synes alternativet Lutinus er værre for det bliver til sådan noget tyndtflydende noget når det er opløst, så det løb ud af mig mere eller mindre hele dagen

Tager du noget mod forstoppelsen? Jeg kan anbefale at spise  1-2 Magnesia om dagen indtil det er væk. Magnesia er et par dage om at virke, så hvis det er slemt, kan du også tage nogle dråber Actilax en aften og så er der gang i maven igen morgenen efter. Begge dele købes på apoteket uden recept. Magnesia findes også i supermarkeder.

Og held og lykke

Anmeld Citér

30. oktober 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Det er heeelt normalt - det var i hvert fald samme oplevelse jeg havde de gange jeg tog det.

Crinone er klamt (det med at man skal grave det ud og jeg fik i øvrigt at vide at jeg kun måtte gøre det hver 3. dag af hensyn til at det skulle blive optaget ordentligt), men synes alternativet Lutinus er værre for det bliver til sådan noget tyndtflydende noget når det er opløst, så det løb ud af mig mere eller mindre hele dagen

Tager du noget mod forstoppelsen? Jeg kan anbefale at spise  1-2 Magnesia om dagen indtil det er væk. Magnesia er et par dage om at virke, så hvis det er slemt, kan du også tage nogle dråber Actilax en aften og så er der gang i maven igen morgenen efter. Begge dele købes på apoteket uden recept. Magnesia findes også i supermarkeder.

Og held og lykke

Godt at høre, tak for svaret! 
Ja, det ville jeg også være mere træt af  Så kan jeg godt leve med, at skulle "grave" lidt efter det en gang imellem  

Jeg er startet på Movicol, håber det hjælper! Kan næsten ikke gå oprejst, fordi det gør så ondt i dag.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.