Uddannelseshjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Hej  

Nogle der ved om når man er på Uddannelseshjælp, kontanthjælp osv. Om man får en slags "lønseddel" ? Det er første gang i mit liv jeg får det. Og synes nu det er rart at se hvad man får  så får man det i sin eboks? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2017

Anonym

Uden at kende specifikt til uddannelseshjælp, så tænker jeg at du får er brev i e-boks før udbetaling. Sådan er det i hvert fald med barselsdagpenge, som udbetalingDanmark også står for. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Uden at kende specifikt til uddannelseshjælp, så tænker jeg at du får er brev i e-boks før udbetaling. Sådan er det i hvert fald med barselsdagpenge, som udbetalingDanmark også står for. 

Ja jeg tror nu ikke det udbetaling danmark som står for uddannelsehjælp   men aner det ikke 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym

Molly90 skriver:

Ja jeg tror nu ikke det udbetaling danmark som står for uddannelsehjælp   men aner det ikke 

Så vidt jeg ved, er uddannelseshjælp, kontanthjælp osv offentlige ydelser, som staten og kommunerne via UdbetalingDanmark står for:-). Det er dem der har med selve udbetalingen at gøre. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Så vidt jeg ved, er uddannelseshjælp, kontanthjælp osv offentlige ydelser, som staten og kommunerne via UdbetalingDanmark står for:-). Det er dem der har med selve udbetalingen at gøre. 

Okay du hsr nok ret synes bare det underligt Jeg ikke har hørt noget endnu så 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Sprit25

Du får en udbetalingsspefikation inden tirsdag den kommer e-boks. Hvis den ikke er kommet i morgen, smid dem et kald. 

Har du fået godkendt din ansøgning

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Sprit25 skriver:

Du får en udbetalingsspefikation inden tirsdag den kommer e-boks. Hvis den ikke er kommet i morgen, smid dem et kald. 

Har du fået godkendt din ansøgning

Jeps  den blev godkendt i starten af oktober 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Sprit25

Molly90 skriver:

Jeps  den blev godkendt i starten af oktober 

Så burde den komme med mindre I er ramt af gensidig forsøgerpligt fordi så er det noget med din mand skal sende lønseddel ind først

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Sprit25 skriver:

Så burde den komme med mindre I er ramt af gensidig forsøgerpligt fordi så er det noget med din mand skal sende lønseddel ind først

Det er vi ikke ramt af da vi ikke er gift det ekstra de bad om var nogle kontoudtog som de fik med det samme og har intet hørt derefter så går ud fra det er i orden 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Sprit25

Molly90 skriver:

Det er vi ikke ramt af da vi ikke er gift det ekstra de bad om var nogle kontoudtog som de fik med det samme og har intet hørt derefter så går ud fra det er i orden 

Altså hvis du ikke har modtaget en bekræftigelse på at du er berettiget til uddannelseshjælp. SÅ får du ikke noget tirsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.