Bule under huden efter pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.297 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Er det normal at der kan komme blod ud med nålen OG at der kommer en bule under huden efter indgift af pregnyl!? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anyone?? 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Hectar

Er det i huden eller i musklen du stikker dig? Hvis det er i huden (subkutan injektion) har du højst sandsynligt stukket for overfladisk, således at det giver en lille bule. Med hensyn til blodet har du nok blot ramt et lille blodkar. Det sker af og til.

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hectar skriver:

Er det i huden eller i musklen du stikker dig? Hvis det er i huden (subkutan injektion) har du højst sandsynligt stukket for overfladisk, således at det giver en lille bule. Med hensyn til blodet har du nok blot ramt et lille blodkar. Det sker af og til.

Det er i maveskindet, kanylen kunne ikke presses længere ind  

Blev bare meget “overrasket” over, at der ligefrem løb lidt blod ned af min mave, da jeg tog nålen ud og at der kom en hård bule.. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Hectar

Anonym skriver:

Det er i maveskindet, kanylen kunne ikke presses længere ind  

Blev bare meget “overrasket” over, at der ligefrem løb lidt blod ned af min mave, da jeg tog nålen ud og at der kom en hård bule.. 

Prøv at rejs kanylen mere op næste gang, således at vinklen er 90 grader.

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hectar skriver:

Prøv at rejs kanylen mere op næste gang, således at vinklen er 90 grader.

Jeg skulle kun tage den i dag, fik lagt æg op i torsdags. Derfor jeg blev lidt bekymret for, om det gør noget, at der er kommet en bule eller om det er en normal bivirkning ved pregnyl  Sygeplejersken gav mig en indsprøjtning i lårmusklen til ægudtagning, så kan ikke sammenligne.. 

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Jeg skulle kun tage den i dag, fik lagt æg op i torsdags. Derfor jeg blev lidt bekymret for, om det gør noget, at der er kommet en bule eller om det er en normal bivirkning ved pregnyl  Sygeplejersken gav mig en indsprøjtning i lårmusklen til ægudtagning, så kan ikke sammenligne.. 

Måske skal du massere den let.. jeg ved det ikke, men hvis nu væsken sidder i bulen, så der ikke er den ønskede effekt når man skal bruge den. Men ja, det er bare et gæt.. jeg har stukket mig i maven hver dag i flere måneder med anden medicin, synes ikke der har været buler som sådan, men blødning af og til hvis man har ramt en lille blodåre.

Anmeld Citér

29. oktober 2017

Anonym trådstarter

Cherraly skriver:

Måske skal du massere den let.. jeg ved det ikke, men hvis nu væsken sidder i bulen, så der ikke er den ønskede effekt når man skal bruge den. Men ja, det er bare et gæt.. jeg har stukket mig i maven hver dag i flere måneder med anden medicin, synes ikke der har været buler som sådan, men blødning af og til hvis man har ramt en lille blodåre.

Har også stukket mig med andre hormoner de sidste par uger, og har heller ikke oplevet nogen buler af det.. Har masseret den let, men den er ret øm! 

Har læst et par steder, at let hævelse kan forekomme, så håber det er okay!  

Anmeld Citér

30. oktober 2017

Baby-Crazy

Jeg fik også en rødlig bule... sygeplejersken sagde at det var helt normalt

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Anonym trådstarter

Baby-Crazy skriver:

Jeg fik også en rødlig bule... sygeplejersken sagde at det var helt normalt

Tak for svar 

Det startede også med en rødlig bule, nu er der kun en lille bule og et ordentligt blåt mærke, så har sikkert bare sprunget en blodåre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.