Hud føles tynd efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej piger

Det er nu ca 5 uger siden jeg har født  Jeg fik ingen bristninger i skede og mellemkød, kun en lille ved urinøret som for længst er væk og helet fint uden smerter. Jeg har efterfølgende haft sex med kæresten et par gange men oplever at huden i og omkring skede og skedeåbning er øm og føles papirstynd. Derfor gør det lidt ondt og kan give en lidt brændende fornemmelse og vi må bruge virkelig meget glidecreme. Andre der kan nikke genkendende til det og om det er "normalt" og som kan fortælle hvornår jeg kan forvente det bliver bedre? Jeg synes ikke det er blevet bedre de sidste par uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2017

FruSteffensen

Da vi var til fødselsforberedelse på Rigshospitalet for en måned siden, sagde de at det er normalt at have problemer med at blive ordentlig våd så længe man ammer pga hormonerne.

Det kunne godt lyde som om tørhed er dit problem når det kan afhjælpes med glidecreme? Så er der vist desværre ikke andet at gøre end at vente på det bliver bedre af sig selv. Men spørg din læge når du skal til 8-ugersundersøgelse

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Da vi var til fødselsforberedelse på Rigshospitalet for en måned siden, sagde de at det er normalt at have problemer med at blive ordentlig våd så længe man ammer pga hormonerne.

Det kunne godt lyde som om tørhed er dit problem når det kan afhjælpes med glidecreme? Så er der vist desværre ikke andet at gøre end at vente på det bliver bedre af sig selv. Men spørg din læge når du skal til 8-ugersundersøgelse

Altså vi bruger masser af glidecreme og det afhjælper desværre ikk problemet. Kan det være "hudafskrabning" som følge af fødslen? Jeg har aldrig hørt om at det skulle være et problem for andre.

Anmeld Citér

31. oktober 2017

Anonym

Tal med lægen om det til næste undersøgelse. Tror ikke du behøver at være nervøs indtil da. Sex opleves anderledes efter en fødsel. Det kan også være du har haft indvendige rifter som gør at du føler dit underliv er blevet mere sensitiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.