Hej alle.
Jeg har fundet ud af at min kæreste har skrevet med en anden. Han har kaldt hende smukke, og sagt han ville have sex med hende, osv. Hun vidste ikke at han er flyttet sammen med mig og at han er blevet far i år.
Derudover har han de sidste måneder odsset nogle af vores penge væk. Han har aldrig før, mens vi har været kærester, spillet om penge og derfor undrer det mig meget at han er begyndt på det, nu hvor vi har en datter vi skal forsørge. Vi sidder ret stramt i det i forvejen da vi begge er på SU. Han har mistet alt hvad han har satset.
Jeg har selvfølgelig konfronteret ham med det hele. Og vi har snakket rigtig meget men intet føles som før. Jeg har spurgt ham "Er der mere jeg bør vide?" Og han fortæller så om en veninde som han har skrevet sjælendt med i smug. Nuvel, det behøvede han da ikke skjule.
Det skal lige siges at vi har et ret large forhold hvor vi godt kan fortælle historier om ekskærester og gamle flirts - og derfor undrer det mig at han har skjult det her 
Nå... Men i dag har jeg så fundet ud af at han har prøvet at låne penge af kammerater. Og det er da også lykkedes ham at skaffe sig 2000 kr. (Det er måske ikke mange penge for de fleste, men igen, på SU er 2000 en del!) Dette har jeg ikke konfronteret ham med.
Men i går spurgte jeg ham om jeg måtte se hans konto, for at vide hvor mange penge vi har mistet og for at vide hvor mange penge der er gået ind på hans konto. Og han siger så "Nej. Det er kun de 1500 kr. om måneden jeg har mistet, og der er ingen penge gået ind"
For at vi skal forblive sammen, har han lovet at fortælle mig alt fra nu af - men egentligt bliver han jo ved med at lyve. Jeg føler mig nødsaget til at kontakte han kammerat og sende ham de 2000 kr...
Jeg har før betalt en gæld på 15000 for ham...
Hvad ville i gøre? Jeg tænker hele tiden på alle de ting vores datter kunne have fået. Og de penge der kunne have stået på en opsparing. Nogle gange har jeg lyst til at pakke en taske og tage vores barn under armen og lade ham klare sig selv. For vi sidder jo virkeligt stramt i det, men jeg gør alt for at lave huller i budgettet, men han ødelægger jo alt det jeg opnår.
Hvordan skal jeg få ham til at stoppe med alt det her lort?

Anmeld
Citér