Pco og første iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2017

Frk. Flint

Hejsa

Efter endelig at have fundet ud af hvor mange enheder Puregon min krop skulle have for at udvikle mine æg, skal vi nu have vores første forsøg iui i morgen formiddag. Jeg er meget spændt.

i mandags havde jeg ægblære på højre æggestok på 10mm, men venstre æggestok kun havde blærer på 6mm, som inden jeg startede på hormoner. Torsdag bliver jeg scannet igen og sørme om ægget på højre ikke er vokset til 16-17mm. Min venstre æggestok bliver også scannet og der titter sørme også et æg frem på 16-17mm. Fordi min krop virkelig har haft fart på æggene tør min gynækolog ikke lade mig være på hormoner meget længere, og jeg har derfor i dag været nede hos ham og få Pregnyl på 5000 ie for at starte min ægløsning. Han scanner mig igen og mit højre æg var ikke vokset yderligere, nogen som har oplevet at deres æg stopper med at vokse midt i det hele? Men det venstre æg var nu ca. 20mm.

vi skal insemineres i morgen formiddag og jeg håber at mit højre æg er vokset en smule, så det også kan lave ægløsning.

Er der nogen der ved hvornår Pregnyl på 5000 ie er ude af kroppen igen? Eller nogen som vil fortælle om deres iui forsøg? ☺️

Hilsner herfra ☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.