Eksperthjælp: Alvorlige symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
0 svar
0 synes godt om
26. oktober 2017

Gitte Sander

Sagen er den at der er sket en masse i mit liv de sidste 4 mdr som begynder at tærer på mig. Vil ikk komme ind op hvad da det med stor sandsynlighed vil snakke bitch talking og diskussioner.

Men jeg har de sidste 2 uger nu haft utrolig madlede. Er konstant sulten. Men når jeg prøver at spise (ligemeget hvad) så mister jeg appetitten og bliver i stedet dårlig.

Jeg er begyndt at fælde afsindig meget. Det er store totter på 8-10 hår der eger af gangen bare jeg kører hænderne gennem.

Er konstant træt. Men kan ikke sove. Jeg drømmer uden at sove ment på den måde at selvom jeg drømmer så kan jeg til hver en tid åbne øjnene når jeg vil. Sover maks 3 timer dyb søvn.

Og sidst men ikke mindst har jeg mange humørsvingninger. Enten er jeg helt oppe og ringe og er glad og smilende og det næste øjeblik er jeg ved at bryde sammen i gråd og ked af det.

Min tanke er om jeg måske er ved at gå ned med stress. Har aldrig haft stress før så ved ikk hvordan det føles.

har også haft graviditet oppe og vende. Men sidste ÆL var i weekenden og så hurtigt går det ikke ved jeg da selvom han kom i mig i torsdags. Og har haft min mens som normalt.

Lider jeg af stress og hvad kan jeg gøre?

Gittes svar

Hej 'mig',

Jeg kan ikke diagnosticere dig via en brevkasse, men een ting er helt sikkert og det er, at noget ikke er, som det skal være med dig.

De ting du nævner kan være symptom på stress eller depression, og det kan også være symptomer på alvorlig sygdom, så du skal simpelthen gå til lægen i morgen og fortælle ham, hvad du fortæller mig her.

Man kan selvfølgelig blive både meget træt og også få humørsvingninger af ikke at kunne sove om natten, men når du samtidigt har madlede og taber håret, ja så kan det kun gå for langsomt med at komme til lægen.

Lægen bør udrede hvad der er på færde og pege på hvilken hjælp, der vil være passende i din situation.

Og lov mig, at du ikke tøver længere. Hvis du læser dit brev igen kan du læse, at det er faktisk ret alvorlige symptomer du beskriver.

Kh.

Gitte

Gitte modtager enkeltpersoner og par i terapi, ligesom hun afholder mindfulnessgrupper, udviklingsgrupper, samt weekend workshops for par. Hun er forfatter til bogen "Grib kærligheden"

Se Gittes hjemmesider: www.gittesander.dk og www.gribkærligheden.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.