Børn med hosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2017

Jegkiggerpåfugle

Profilbillede for Jegkiggerpåfugle

Kay måske er jeg pyllermor,

nen min søn har siden i går haft en virkelig slem host og den er kun blevet værre - når han trækker vejret lyder det som vinden i piletræerne og han hoster som en søløve og han stemme er stort set ikke eksisterende - han brokker sig over ondt i maven, har lidt feber og vågner om flere gange og græder. Jeg tilbyder vand og nusser ham mens jeg vugger ham i armene - dog er jeg blevet i tvivl - bør jeg kontakte lægevagten eller egen læge i morgen? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis han lyder som en søløve, ku det godt lyde som falsk strubehoste.

Hvis det er det, er der ik så meget at gøre ved det, da det er en virus. 

Får han vejrtræknings besvær, er det en rigtig god ide, at tage ham ud i den kolde luft, da det hjælper på hosten. Self ska i kontakte lægen, hvis det ellers fortsætter, 

Rigtig god bedring. Vh Stine 

Anmeld Citér

26. oktober 2017

Jegkiggerpåfugle

Profilbillede for Jegkiggerpåfugle
StineW79 skriver:

Hvis han lyder som en søløve, ku det godt lyde som falsk strubehoste.

Hvis det er det, er der ik så meget at gøre ved det, da det er en virus. 

Får han vejrtræknings besvær, er det en rigtig god ide, at tage ham ud i den kolde luft, da det hjælper på hosten. Self ska i kontakte lægen, hvis det ellers fortsætter, 

Rigtig god bedring. Vh Stine 

Tak for svar  

det bliver kun værre og værre men mon ikke det snart vender - egen læge sagde i dag vi skulle holde øje med om han blev slap 

Anmeld Citér

26. oktober 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Det er i omløb, det du beskriver min ene søn får falsk strubehoste, så det fik han af det, den anden hoster endnu kun som en søløve og hyle kun en lille smule ved vejrtrækning, så det har heldigvis ikke udviklet sig til egentlig falsk strubehoste (han har heldigvis heller ikke haft det før).

men hvis dit barn får det, godt med tøj på og ud og så skulle det gerne blive bedre efter 30 min.

når du ligger barnet igen, skal rummet gøres køligt (åben vindue) og barnet ligges højt med hovedet.

en god ide med is og koldt at drikke

Anmeld Citér

26. oktober 2017

Blop2

Profilbillede for Blop2

Da vores havde falsk strubehoste fik vi noget benylan (hostestillende) det kan købes på apoteket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.