Forslag til dessert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
12 svar
12 synes godt om
25. oktober 2017

Mamalou

Profilbillede for Mamalou

Hejsa

Min kæreste fylder år på mandag og vi får gæster til aftensmad. Planen er at servere chili con carne. Det er nemt og min kærestes livret. Jeg er idéforladt hvad der angår dessert. Det må meget gerne være nemt, da vi har nok at se til med en lille bebs, men må selvfølgelig gerne være lækkert. 

Forslag modtages med kyshånd 

Mamalou -   stolt mor til Villads 16.05.11

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. oktober 2017

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hjemmelavet daimis på en mandelbund.

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Mamalou skriver:

Hejsa

Min kæreste fylder år på mandag og vi får gæster til aftensmad. Planen er at servere chili con carne. Det er nemt og min kærestes livret. Jeg er idéforladt hvad der angår dessert. Det må meget gerne være nemt, da vi har nok at se til med en lille bebs, men må selvfølgelig gerne være lækkert. 

Forslag modtages med kyshånd 

Trifli - rimelig overkommeligt at lave

Noget med æbler, æblekage,tærte, bagte æbler med marcipan, æblecrumble med en lækker is til? Det er lige sæson for æbler. 

Pannacotta - ret nemt at lave, synes jeg. Jeg lavede den med letdampede æblestykker og hjemmelavet saltkaramelsovs i bunden. Det var ikke så tidskrævende. Og ellers lav en bærcoulis til. 

Nougatfromage med frisk frugt

Og ellers er daimis på nøddebund også rigtig nem at lave. Den kan du lave i weekenden og så pynte den med friske bær/frugt på mandag 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Jegkiggerpåfugle

Profilbillede for Jegkiggerpåfugle

Annettes kager har en chokolade brownie med hindbærmousse og den var SÅ nem at lave - så lækker 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Lilleblomst

Cheesecake er mega nemt at lave! Når du søger cheesecake skulle der dukke en side op fra femina.dk, deres opskrift er simpel 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg er oldschool, så kaffe- eller citronfromage ville tage fuldstændig kegler hos mig.

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Ciss

Profilbillede for Ciss

Hjemmelavet sitronsorbet. Enkelt at lave og kan laves når som helst, du har tid.

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Brownie med vanilje is ? 

Gullerods kage  helst med snask på. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Frugtsalat eller citronfromage 

Anmeld Citér

26. oktober 2017

tarkoflen

Isvafler med buffet af topping. Knuste oreos, krymmel, mini skumfiduser, knust daim, lidt frugt skåret i små stykker og den slags. Det meste kan man købe sig fra/lave i forvejen og det er hyggeligt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.