Hold nu KÆFT hvor er jeg træt! Og det har jeg været i snart 10 måneder 
Altså, jeg husker bare tiden da storesøster var lille som HELT anderledes. Hun sov lynhurtigt igennem, hun var på intet tidspunkt plaget af tandpine, ørepine, hård mave osv. - ikke engang da hun fik skoldkopper var hun specielt plaget. Udover hun sov godt og tungt så kunne hun også falde i søvn overalt. Hvis hun var træt, så lukkede hun bare øjnene og plim; så sov hun 
Nu skal jeg fandme love for vi har fået en baby 
Lillesøster skriger 24/7 (sådan føles det i al fald) - hvis ikke det er ørerne, så er det tænderne, mavekneb eller overtræthed - for nå ja, hun er MEGA dårlig til at falde i søvn.
Det lyder ikke så slemt på skrift, men det er forfærdeligt lige for tiden med det skrigeri - vi har en storesøster som "savner tiden før lillesøster" og en far der "nogle gange er tæt på at fortryde vi fik nr 2" og så mig... der bare drikker kaffe som aldrig før og går med tændstikker i øjnene hvis jeg ikke får min formiddagslur (på MIN. 2 timer) - luren om morgenen/formiddagen kan jeg da heldigvis få nu hvor lillesøster er startet i dagpleje, shit det er lækkert
Til gengæld starter jeg på job mandag - og selvom jeg, rent mentalt, er virkelig klar og glæder mig til at komme tilbage, så frygter jeg virkelig for hvordan jeg overhovedet skal hænge sammen?! Haha. Please, sig det her går over!! - og gerne inden hun fylder 2 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér