2-delt undertøj til blebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. oktober 2017

FrkSkruk

Jeg synes kun jeg er blevet mere forvirret af min google søgning, så nu håber jeg at kunne trække på de damers erfaringer  

Jeg skal have fundet 2-delt undertøj til min dreng på 2. Han bruger str. 92 og der skal være plads til bleen.

Er der noget I kan anbefale? 

Jeg har i dag købt underbukser str. 98/104 i H&M men de ser altså meget små ud. Jeg har dog ikke haft mulighed for at prøve dem på ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Køb ikke trusser men boxer shorts det virkede her.  

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Bumdidum

Jeg har både købt boxershorts fra hm og name-it i str 92. De passer rigtig fint til en ble numse ��

Anmeld Citér

24. oktober 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
FrkSkruk skriver:

Jeg synes kun jeg er blevet mere forvirret af min google søgning, så nu håber jeg at kunne trække på de damers erfaringer  

Jeg skal have fundet 2-delt undertøj til min dreng på 2. Han bruger str. 92 og der skal være plads til bleen.

Er der noget I kan anbefale? 

Jeg har i dag købt underbukser str. 98/104 i H&M men de ser altså meget små ud. Jeg har dog ikke haft mulighed for at prøve dem på ham.

Min datter bruger undertøj fra hm. Køber en str større så er der fint plads til bleen

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Miti's mama

Jeg købte underbukser til min pige på to år i både Føtex og h&m - en str større end normalt kan anbefales, men de strækker sig jo nemt.

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Jegkiggerpåfugle

Synes nu nok en ble kan være i sædvanlig størrelse undertøj på mine børn

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Name it boxers er gode ellers er fætex's server 808 også rigtig god synes jeg god er nameit lidt længere i benene hvilket jeg personligt synes bedst om

Anmeld Citér

24. oktober 2017

300515

Min datter bruger str 92 - på vej i str 98. Hun bruger boxershorts fra H&M og der kan fint være en ble i str 92 endnu. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Lisette W

Jeg er rigtig glad for undertøj fra Kvickly til min søn. Det virker bløder end det fra hm. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

FrkSkruk

Tak for mange gode og brugbare svar  jeg kiggede også lidt på de boksershorts de havde i H&M, men jeg syntes elastikken i livet virkede så bred og kraftig  Men jeg ved ikke om det bare er mig der synes det er alt for "stor drenget" til min lille mand der kommer lige fra body'er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.