Hvad hedder jeres baby i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

Gaia

Vi kalder den baby eller Prold, som er en slags sammentrækning af Trold og Pusling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

DortheSimonsen

rup skriver:

Hej alle piger.

Synes det kunne være lidt sjovt at høre hvad i kalder jeres lillefis i maven.

Herhjemme hedder den Holger....  Det skal den bestemt ikke hedde når den kommer ud, men synes faktisk det er meget godt at den alligevel hedder et eller andet. Faktisk ved vi slet ikke hvad kønnet bliver endnu, men håber at få det afvide på onsdag og hvis det bliver en pige, ja så hedder den nok stadig Holger indtil den er kommet til verden.

Men hvad kalder I jeres vidunder?

Rikke

Min dreng hed Blob. Det var min bedstemor der døbte ham det
Men han skal hedde Victor! 

Anmeld

14. oktober 2009

rup

Sikke en masse gode øgenavne....

Vi har i dag været til scanning og det bliver ikke en Holger. Så da vi kan ud fra scaningen sagde min kæreste, nu må den hellere hedde Rita.....

Ved ikke helt hvad der går af ham....

Anmeld

14. oktober 2009

Hanan <3

her er det

min lille skat

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ved ikke hvorfor men jeg krymper mig lidt når jeg hører de kælenavne som involverer synonymer for prut... dvs. fis og skid m.m.  Det er bare slet slet ikke sødt i min verden

Anmeld

16. oktober 2009

CharlotteG

Vores lille datter blev kaldt lille pigen, fordi hun var mindre end gennemsnittet i hele min graviditet. Da hun blev født vejede hun også kun 2400 gram. Så hun var en lille pige :-)

Anmeld

16. oktober 2009

Sasja77

Vores blev kaldt spunken i det indre rum før vi fandt ud af at det er en pige. Nu hedder hun Olivia som hun skal hedde når hun kommer til verden

Anmeld

16. oktober 2009

luckas-mor

herhjemme er navnet bebser, eller bebse

vi ved ikk hva det blir pga det er en små besværlig bebs når den ska scannes

men så er der jo en  overraskelse mere

Anmeld

30. oktober 2009

alidy

Kalder den "Smut"

Anmeld

30. oktober 2009

TbCp

Åhhh jeg ved næsten ikke om jeg vil ud med det

Okay.... da Liva lå i maven blev hun kaldt to ting... den søde var "Bebs", "Bebse" eller lign...

Den anden ting var.... "Adolf"

Det blev den lille kaldt af hele svigerfamilien (undtagen af min søde svigermor).
Historien er at min mand er total 2. verdenskrigs fanatiker, ved ALT om det... også kaldet betontosse.
Og så synes de det var sjovt at kalde den lille Adolf. Jeg hadede når de gjorde det!!! Og bad dem flere gange lade være.

Jeg er lykkelig for at det ikke blev en dreng vi fik for så er jeg bange for at det havde hængt ved efter fødslen også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.