Shit shit shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2017

Stivdie

Krydser fingre og sender kærlighed og babyklister din vej  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Krydser fingre og sender kærlighed og babyklister din vej  

Tak

jeg håber virkelig vi får lov at beholde bebse den her gang

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Stivdie

Anonym skriver:

Tak

jeg håber virkelig vi får lov at beholde bebse den her gang

Se det fra den positive side (selvom det er urimelig svært), du HAR jo holdt på en baby før, og det var udelukkende forbandet uheld der gjorde, at I ikke nåede hele vejen. 

Dét sagt, så har jeg også prøvet til en scanning at få nyheden om en død baby i maven, så jeg ved hvor hårdt det slår en ud, og hvor svært det er at nyde og være i den næste graviditet - også selvom man kun har prøvet at miste én gang. Kan kun gisne om, hvad det gør ved psyken at prøve det mange gange, men jeg føler, drømmer og håber med dig  

Denne gang er DIN gang! 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Se det fra den positive side (selvom det er urimelig svært), du HAR jo holdt på en baby før, og det var udelukkende forbandet uheld der gjorde, at I ikke nåede hele vejen. 

Dét sagt, så har jeg også prøvet til en scanning at få nyheden om en død baby i maven, så jeg ved hvor hårdt det slår en ud, og hvor svært det er at nyde og være i den næste graviditet - også selvom man kun har prøvet at miste én gang. Kan kun gisne om, hvad det gør ved psyken at prøve det mange gange, men jeg føler, drømmer og håber med dig  

Denne gang er DIN gang! 

Ja men når man så har været så sindsyg uheldig en gang så frygter man bare alle de andre "almindelige" årsager til at miste endnu mere. Jeg prøver at bevare roen og så må jeg bare prøve at slappe af, vi får heldigvis ekstra scanninger denne fang. Men nu må vi se. Første mål er at komme over testdag, derefter uge 7 scanning. Og så må vi bare tage den derfra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.