Tøj til fødselsdag når man er absolut højgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. oktober 2017

strikkerikke

Profilbillede for strikkerikke

Hej med jer!

Min søde svigermor fylder 50 år en uge før min termin og holder et åbenthus-arrangerement. 

Vi deltager selvfølgelige (med mindre vi befinder os på sygehuset )

Mit dilemma er bare, hvad jeg skal iklæde mig. Jeg har faktisk ikke taget voldsomt meget på, men alligevel synes jeg bare, at alt strammer og er træls, så jeg render mest rundt i underbukser og min mands sweatshirt og tager kun nødigt andet på haha 

Alt strammer bare og er træls!

På den ene side vil en kjole være rigtig fin, men jeg hader at have strømpebukser på - kender i nogen strømpebukser der er til at holde ud at have på?

Hvad ville I tage på?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. oktober 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Jeg ved at man i H&M kan købe strømpebukser specielt til gravide og de er ganske behagelige, i forhold til mange andre mærker (synes jeg).

Jeg fik aldrig selv brugt dem som højgravid, men jeg brugte dem meget i andet trimester og jeg var ret stor og andengangsgravid - kunne ikke skjule maven mere da jeg var 12 uger henne.

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Maxinederdele var mit go-to når jeg skulle se nogenlunde ud. Og så kan man skippe strømpebukserne 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Maxikjole med et lille bånd eller bælte under brysterne og ingen strømpebukser og flade sko! 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

strikkerikke

Profilbillede for strikkerikke

I er sgu da også så snu! Jeg havde slet ikke tænkt på, at jeg bare kunne tage noget langt på!  TAK!

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Thea14

Jeg var til bryllup som højgravid.

Jeg havde et par sorte leggings på, som støttede maven godt og så en kjole med god plads til maven. (Og mine grimme sandaler som var de eneste sko jeg kunne få mine væskefyldte fødder i).

Skulle have været til 50 års 3 dage efter termin, og havde meddelt at jeg kom i sweatpants og t-shirt og at de ikke skulle forvente meget af mig. - endte så med at tilbringe aftenen og natten på fødestuen mens mine forældre festede og havde vores datter med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+