Mærkede baby igår....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

LouiseNielsen

Dette er min anden graviditet, og igår den dag jeg gik ind i uge 15 mærkede jeg den lille fidus i maven for første gang.... Jo selvfølgelig ik det man kalder spark, men et lille bitte puf på indersiden af min mave.... Tænkte først, ej det kan ik passe, men så kom der et mere, og jo den er altså go nok.... Syntes det er vild tidligt, men med min søn var jeg kun 17 uger henne da jeg ku mærke ham, og 19 uger da min søster ku mærke ham uden på maven! Er vild glad, det er jo den dejligste følelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Vingummien

Den skønneste følelse man kan få. Det er vildt stort.

Men ja er da meget tidligt, tror jeg var omkring uge 20 hvis ikke senere før jeg  sådan ku mærke Emil da jeg ventede ham.

Tillykke med det første puf

Anmeld

13. oktober 2009

Snuffler25

Ej hvor dejligt og sikke tidligt... Jeg er lige gået ind i uge 15, er 14+2 uger henne... vil også så gerne mærke noget, glæder mig VILDT til det hehe

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Det er bare så dejligt når man mærker den lille...

Anmeld

13. oktober 2009

frk andreasen

tillykke med det første puf 

jeg har mærket min baby siden uge 12 nu er jeg 17+2 og jeg sys jeg kan mærke det udenpå når jeg har min hånd på maven. jeg får oz små puf. det er lidt sjovt for her de sidste 3 aftner har baby været aktiv ved 20-20.30 tiden, og hvis der kommer en høj lyd. feks. når min store datter (2år 7mdr) kommer med et ordentlig skrig når hun er utilfreds så kommer der et par puf dejlig at man kan begynde at mærke baby og maven blir størrer. så føler man sig rigtig gravid. sys det er gået rigtigt stærkt med at maven vokser siden 14uge. mine hofter er væk nu der er bare en rund flot hård mave,  elsker at være gravidknus tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.