Ægudtagning i morgen - nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal til ægudtagning i morgen tidlig, og jeg er egentlig ret nervøs! 

Jeg er i dag rimelig “belastet” af smerter, skal være lidt forsigtig når jeg sætter mig eller bukker mig forover. Til scanningen i lørdags, kunne jeg TYDELIGT mærke scanneren (læs: AV!), og jeg er altid virkelig øm i specielt venstre side! Jeg fik næsten altid tårer i øjnene pga smerter ved scanningerne til IUI (5 forsøg), og der var der trods alt kun 1-2 store follikler! Jeg har mindst 4 store i venstre og 6 i højre - og derudover en del mindre.. 

Jeg frygter derfor lidt ægudtagningen i morgen  Ved godt man får smertestillende, og det forhåbentlig er det, der skal til. MEN fordi jeg plejer at få så ondt, kan jeg ikke forestille mig det ikke gør ondt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2017

FruSteffensen

Ægudtagning kan gøre rigtig ondt, men for de fleste er det til at holde ud. Min 1. var meget smertefuld, men altså jeg overlevede jo. 2. ægudtagning var meget meget mindre smertefuld.

Da jeg var nervøs for om 2. udtagning ville blive som 1. rådede de mig til at tage imod den sløvende pille jeg ville blive tilbudt. Den havde jeg takket nej til 1. gang da jeg ikke synes jeg havde behov for den, men den skulle angiveligt forstærke virkningen af det smertestillende man få i venflonen.

Om det var det der gjorde forskellen eller det bare var tilfældigt ved jeg selvfølgelig ikke, men skulle vi ende i behandling igen for at få nr 2 vil jeg klart tage imod pillen igen.

Held og lykke

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

FruSteffensen skriver:

Ægudtagning kan gøre rigtig ondt, men for de fleste er det til at holde ud. Min 1. var meget smertefuld, men altså jeg overlevede jo. 2. ægudtagning var meget meget mindre smertefuld.

Da jeg var nervøs for om 2. udtagning ville blive som 1. rådede de mig til at tage imod den sløvende pille jeg ville blive tilbudt. Den havde jeg takket nej til 1. gang da jeg ikke synes jeg havde behov for den, men den skulle angiveligt forstærke virkningen af det smertestillende man få i venflonen.

Om det var det der gjorde forskellen eller det bare var tilfældigt ved jeg selvfølgelig ikke, men skulle vi ende i behandling igen for at få nr 2 vil jeg klart tage imod pillen igen.

Held og lykke

Jeg har været vågen siden 03:30 pga stærke smerter - men jeg har også været lidt forstoppet de sidste par dage. Jeg har fået gang i maven nu, men jeg har stadig VIRKELIG stærke smerter!  Så meget at jeg kampsveder og har kvalme.. Åh, nu skal jeg bare have det overstået, men frygter at smerterne bliver forværret efter æu 

Tak for svar, håber den beroligende og morfinen gør tricket! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.