Købt at brugt Tripp Trapp stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. oktober 2017

Anonym trådstarter

jeg var ude og hent en brugt Tripp Trapp stol som skal bruges til kommende nices alder på stolen kendt sælger ikke person havde selv købt den brugt men den er med  bøjle og strop Stolen så udmeldbart god ud jeg    Er nu i tvil om jeg har købt en for billige stol og dermed katten i sækken den stolen virker mange ustabil ( fandt jeg ud af da jeg kom hjem) og er ikke stikker på at den vil værre forsvarlig at brug også selv om det ikke blev tit. Og nu er gode råd dyre skal jeg bare sige det var det og blev en  erfaring riger og ofrer Penge på en hel ny tripp trapp stol selv om den jo ikke er billge ?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

22. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at du jo har været ude og se den, inden du har købt den. Så tænker at du jo har købt, som beset og at du dermed ik er blevet snydt på nogen måde, hvis det er det du tænker.

Prøv evt at efterspænde den, og se om ik det hjælper.

Nu ved jeg ik hva du har givet for den, men du ka jo prøve at sælge den videre, hvis ik du er tilfreds. Vh Stine 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg var ude og hent en brugt Tripp Trapp stol som skal bruges til kommende nices alder på stolen kendt sælger ikke person havde selv købt den brugt men den er med  bøjle og strop Stolen så udmeldbart god ud jeg    Er nu i tvil om jeg har købt en for billige stol og dermed katten i sækken den stolen virker mange ustabil ( fandt jeg ud af da jeg kom hjem) og er ikke stikker på at den vil værre forsvarlig at brug også selv om det ikke blev tit. Og nu er gode råd dyre skal jeg bare sige det var det og blev en  erfaring riger og ofrer Penge på en hel ny tripp trapp stol selv om den jo ikke er billge ?

Jeg føler mig ikke snydt for har købt som be set og har ikke give andre end 325 kr dog var jeg ikke OPS på den kunne værre ustabil virke er 100% min fejl men jeg vil prøve at efterspænde

Anmeld Citér

22. oktober 2017

AnjaB

Profilbillede for AnjaB
Anonym skriver:

Prøv at spænde efter - min datter sidder i en 38 år gammel tripp trapp og den er stadig super fin 

Anmeld Citér

22. oktober 2017

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Den er sikkert ikke spændt ordenligt, som andre skriver. Min personlige trip trap, som min datter bruger hos mine forældre er ca 45 år jeg sad på den i går faktisk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.