Angående fertilitetsbehandling.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
19 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hejsa alle sammen. 

Jeg er fuldstændig forvirret.

Sagen er den at vi er et lesbisk par som har været i gang siden sidste år. Vi har været igennem 5 iui'er og er ved 6 iui som også er det sidste. Ellers hedder det ivf. 

Jeg har smugtestet siden 3+1 og til i dag 3+4. 

Jeg blev insemineret d. 10/10 og tog ovitrielle søndag d. 08/10. 

Jeg er begyndt på babyklister i denne cyklus og fik akupunktur på dagen jeg skulle insemineres. 

Men er i tvivl mht. testene. 

Tror i der er gevinst? 

- symptomer er ømme/spændte dutter og meget oppustet og luft maven. 

Og en smule mens smerter er begyndt at dukke op, men har ikke forventet mens før onsdag d 25/10. 

Håber virkelig jeg er gravid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2017

Anonym

Jeg vil sige et forsigtig tillykke da det er tidligt du har testet og kan ende i en bio, men de er positive, Jeg vil sige at du er gravid :-) 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil sige et forsigtig tillykke da det er tidligt du har testet og kan ende i en bio, men de er positive, Jeg vil sige at du er gravid :-) 

Mange tak for dit svar. 

Det er en del tidligt, men testede lige så tidligt med min søn i 2008. 

Men er bange at det er ovitrellen Det spøger, men syntes selv jeg kan se en tydelig forskel på testene (at de bliver tydeligere). 

Ville de ikke falde hvis det var ovitrielle ?

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Mange tak for dit svar. 

Det er en del tidligt, men testede lige så tidligt med min søn i 2008. 

Men er bange at det er ovitrellen Det spøger, men syntes selv jeg kan se en tydelig forskel på testene (at de bliver tydeligere). 

Ville de ikke falde hvis det var ovitrielle ?

Jo det burde være på vej eller allerede ude af kroppen nu:-) 

Så burde den ikke blive tydeligere hvis det er den som har lavet positiv:-) 

Jeg tror du er gravid og krydser også fingre for at den bliver der inde ��

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jo det burde være på vej eller allerede ude af kroppen nu:-) 

Så burde den ikke blive tydeligere hvis det er den som har lavet positiv:-) 

Jeg tror du er gravid og krydser også fingre for at den bliver der inde ��

Håber så inderligt ���� 

Tusinde tak for din tid og svar 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Thilde86

Stort tillykke, de er tydeligt positive, og du er gravid. Jeg testede positivt 3+4, hvor min første test var langt mindre positiv end samtlige af dine, og jeg er 22+1 med en lille dreng i dag, så du kan roligt blive glad 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Stort tillykke, de er tydeligt positive, og du er gravid. Jeg testede positivt 3+4, hvor min første test var langt mindre positiv end samtlige af dine, og jeg er 22+1 med en lille dreng i dag, så du kan roligt blive glad 

Håber du har ret 

Er stadig bare bange for ovitrellen driller og når mens murren i underlivet er kommet. Er meget bange og samtidig håber jeg helt vildt den er der !!

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Thilde86

Anonym skriver:

Håber du har ret 

Er stadig bare bange for ovitrellen driller og når mens murren i underlivet er kommet. Er meget bange og samtidig håber jeg helt vildt den er der !!

Nu har jeg ikke forstand på det med behandling. Men jeg ser nogle klart positive tests, og det er i hvert fald lig med graviditet. Selvfølgelig kan det stadig gå galt, men det kan det jo ALTID, selv under fødslen kan det gå galt. Selvom min dreng er sund, rask og aktiv nu, så ved jeg da først med sikkerhed at jeg får en levende søn ud, når jeg sidder med ham i armene. Jeg mener ikke man skal tage sorgerne på forskud. Dit kommende barn har også brug for at du tror på at det går godt, det sagde min læge til mig i starten af graviditeten, og det syntes jeg var et godt råd. Tro på det, tillad dig selv at være glad. Jo gladere du er, des sundere er du reelt også, og det må da være det der giver de bedste betingelser for en god graviditet.

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym trådstarter

I dag 3+5 - 14 dage efter ovitrielle ser den Sådan ud. 

Stregen er svagere i dag, men stadigvæk lyserød i det. 

• Kan det være ovitrellen er ude og at jeg nu selv danner hcg eller skal jeg ikke tro på det 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. oktober 2017

Anonym

Nu har jeg ikke forstand på det med behandling. Men jeg ser nogle klart positive tests, og det er i hvert fald lig med graviditet. Selvfølgelig kan det stadig gå galt, men det kan det jo ALTID, selv under fødslen kan det gå galt. Selvom min dreng er sund, rask og aktiv nu, så ved jeg da først med sikkerhed at jeg får en levende søn ud, når jeg sidder med ham i armene. Jeg mener ikke man skal tage sorgerne på forskud. Dit kommende barn har også brug for at du tror på at det går godt, det sagde min læge til mig i starten af graviditeten, og det syntes jeg var et godt råd. Tro på det, tillad dig selv at være glad. Jo gladere du er, des sundere er du reelt også, og det må da være det der giver de bedste betingelser for en god graviditet.

Når man har fået Ovitrelle er to streger ikke ensbetydende med graviditet, da Ovitrellen kan give to streger i op til 14 dage.. Altså falsk positiv, da det er hormonet fra indsprøjtningen, som testen kan måle.. 

Men jeg  for at den er! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.