Foelsomme Daniel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. januar 2008

3rollinger

Det er saa soedt med Daniel. Hvis enten Khike eller jeg lader som om vi graeder, f.eks naar vi leger med Laura, saa begynder han ogsaa at graede. Laura synes det er smaddersjovt at vi "graeder", men Daniel bliver virkelig ked af det.

Har I opdaget hvad jeres boern goer?

Knus
st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2008

st

Søde Daniel. Det var da kært. Sikke en følsom lille fyr.
Mads kommer straks og aer når vi bliver "kede af det". Han ved godt, at det ikke er godt når andre græder.

st.

Anmeld

10. januar 2008

Doktor Doolittle

Nårhhhh hvor er de søde jeres drenge :) Jeg ved faktisk ikke hvad William gør, vi har aldrig leget vi græd foran ham, men det vil jeg da lige prøve.
Knus Tina

Anmeld

10. januar 2008

Truttenberg

Åhh en dejlig fölsom gut Frigg skal troloves med ;))

Frigg gräder når Luna gräder ... Men hun kigger bare forundret på mig når jeg gräder .. Måske fordi jeg ikke hyler når jeg gräder som Luna ;)

Knus

Anmeld

10. januar 2008

nilles

Hi hi hvor sødt med Daniel. Victor gav sin far en ordentlig lussing en dag hvorefter far lod som omhan græd...Victor kiggede først lidt underligt, først på far så på mor...til sidst gik han hen og løftede fars hovede op og aede ham lige så fint (L)

Anmeld

10. januar 2008

3rollinger

Sjovt som der er forskel. Naar Laura graeder gaar Daniel over og giver hende et knus. Saadan et rigtig et hvor han ligger sit hoved paa hendes bryst og holder om hende. Meget soedt.

Knus
st

Anmeld

11. januar 2008

Sørensen

Mine drenge trøster hinanden hvis en af dem græder.

Hvis den store græder falsk, så begynder den lille også, for så ved han at det er fordi storebror vil have noget, han ikke må få og så kan det jo være der også falder noget af til lillebror, hvis det lykkes for dem.

Ellers er de altid kærlige, betænksomme og følsomme begge to.

/Tina

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

Haha Tina hvor er de luskede dine kære små drenge ;)
Knus Tina

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

Det slår mig lige, at jeg ikke har grædt siden jeg er begyndt på Cipralex, dvs. næsten et helt år 8D Før græd jeg flere gange om ugen og i perioder hver dag :'( Knus Tina

Anmeld

11. januar 2008

rlyn

Tina H: Det er da nogle skønne drenge du har :)

Herhjemme har vi ikke prøvet med gråd, men da Tristan var lidt yngrer, kunne han blive bundulykkelig, hvis Sef og jeg pjattede lidt for voldsomt. Han har nok troet vi sloges (?)
Idag er der heldigvis ingenting, han synes bare det er sjovt og vil være med.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.