Ægløsning test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej piger ��

Jeg er begyndt at tage de ægløsning teste og har læst både indlægs seddelen og på nettet :-) 

Jeg tog en test igår aftes og en her i i formiddags ( ved 12 tiden) og hvad er jeres erfaringer med dette. 

Jeg ved de begge er negative, men når der er kommet en streg tydeligere idag end igår betyder det så at det måske er på vej) :-) 

Billeder er hæftet. 

Den øverste er idag :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2017

Drengemor1113

Det svære ved æl teste er at man ikke kan bruge det til noget.. der er ikke noget der hedder næsten positiv osv. Enten eller.

Nogle oplever at den svinger meget for så at blive positiv, andre oplever at man knap kan se teststregen en dag, og dagen efter er den bragende positiv.

Men fortsæt med at teste, helst to gange om dagen 

Anmeld Citér

24. oktober 2017

Anonym trådstarter

Drengemor1113 skriver:

Det svære ved æl teste er at man ikke kan bruge det til noget.. der er ikke noget der hedder næsten positiv osv. Enten eller.

Nogle oplever at den svinger meget for så at blive positiv, andre oplever at man knap kan se teststregen en dag, og dagen efter er den bragende positiv.

Men fortsæt med at teste, helst to gange om dagen 

Jeg har testet igår og idag :-) igår var begge streger tydelige, men i dag var test stregen meget mere tydelig en control stregen, så det ser jeg som positivt ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Drengemor1113

Anonym skriver:

Jeg har testet igår og idag :-) igår var begge streger tydelige, men i dag var test stregen meget mere tydelig en control stregen, så det ser jeg som positivt ��

Jeps positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.