At opsige sit job per email?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
3 svar
3 synes godt om
21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg er funktionær og skal snart sige mit job op. Jeg har en chef jeg nærmest aldrig ser pga rejseri, så jeg ved ikke om jeg når at se hende inden deadlinen. Må jeg godt sige mit job op per email (altså er det gældende)? Eller bør jeg sende et anbefalet brev? Der står ikke noget i min kontrakt omkring hvordan man skal sige op.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mail, så er du sikker på det når frem! 

Også kan du jo samtidig lige ringe og gøre det mundligt også, så i kan få en snak osv. Vh Stine 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Sprit25

Jeg ville ringe og sige op. Også sige noget ala: Bare lige så vi begge har alt på det rene sender jeg også en mail

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Thea14

Hos os vil chefen have det på mail, så der er noget fysisk at forholde sig til. (Gerne både til ejeren Af virksomheden og souschefen)

De fleste vælger dog at fortælle det mundtligt inden de sender mailen, bortset fra dem der kun har weekendvagter og derfor kun har haft skriftlig kontakt med cheferne i forvejen.

Bliver man opsagt får man det også på mail.

Så send du bare en mail, og så må chefen jo give besked hvis han/hun vil have besked på anden måde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.