Kan ikke vente med at teste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hejsa!

Jeg er endelig blevet kommet i efter en lang periode, hvor min mand ikke har kunnet komme under samleje. Vi har snakket om børn i lang tid nu og kan slet ikke vente med pb. Han er endelig kommet i mig, men vi ved ikke om vi har ramt ægløsning.  Min cyklusser varierer mellem 28-32 dage, jeg har aldrig brugt prævention og ved ikke hvornår jeg bør få min menstruation. Så ved ikke hvornår jeg kan teste  Noget jeg kan gøre udover at vente? Det er sådan en pine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

Sandratoft

Anonym skriver:

Hejsa!

Jeg er endelig blevet kommet i efter en lang periode, hvor min mand ikke har kunnet komme under samleje. Vi har snakket om børn i lang tid nu og kan slet ikke vente med pb. Han er endelig kommet i mig, men vi ved ikke om vi har ramt ægløsning.  Min cyklusser varierer mellem 28-32 dage, jeg har aldrig brugt prævention og ved ikke hvornår jeg bør få min menstruation. Så ved ikke hvornår jeg kan teste  Noget jeg kan gøre udover at vente? Det er sådan en pine 

Har du overvejet ægløsningsteste? 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Har du overvejet ægløsningsteste? 

Denne måned har jeg ikke lavet ægløsningstest og havde ikke regnet med at han ville ejakulere, da det er længe siden sidst. Så vi håber bare at vi har ramt rigtigt denne gang  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hejsa!

Kan dubhuskw hvornår første dag i din sidste mens var?

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Kan dubhuskw hvornår første dag i din sidste mens var?

Ja, det kan jeg og den startede d.26 sep og sluttede 1. okt 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg og den startede d.26 sep og sluttede 1. okt 

Så ville jeg teste lørdag d 28/10 da det så er en cyklus på 32 dage hvis mens udebliver  

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Prøv denne:  https://www.aegloesningsberegner.dk/

Så kan du se hvornår du burde have ægløsning - dog vær opmærksom på den kun er retningsvisende.

Jeg ville hente Clue app'en ned og tracke din mens og ægløsning - ikke kun for at blive gravid, men det er da så spændende at følge med i ens cyklus og forandringerne der sker. Efter jeg er stoppet p-piller har jeg prøvet at sætte mig ind i cyklus, udflåd, ægløsning - det er en helt videnskab.. og vildt spændende

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym trådstarter

Bliver lidt nervøs af at vente en uge mere, er lidt bange for at blive skuffet 

Indtil nu har jeg brugt en anden app til det, som jeg har haft i 5 år. Hentede lige Clue og i forhold til appen jeg brugt før virker den lidt mere troværdig! Skal bare lige vænne mig til at bruge den, hehe 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Bliver lidt nervøs af at vente en uge mere, er lidt bange for at blive skuffet 

Indtil nu har jeg brugt en anden app til det, som jeg har haft i 5 år. Hentede lige Clue og i forhold til appen jeg brugt før virker den lidt mere troværdig! Skal bare lige vænne mig til at bruge den, hehe 

Hvis du tester en har før er risikoen for en skuffelse langt større end hvis du venter til den 28. Da risikoen for at fange en bio (graviditet der går til grunde) er meget stor.

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym

Jeg ved godt jeg er måske en lyseslukker, men at i har haft sex en gang hvor din mand endelig er kommet, Så tror jeg ikke chancen er ret stor:-) der en en chance, men den er meget minimal.. en god idé er ægløsning teste og hvis i ikke allerede ved Det, så få undersøgt din mand hvorfor han ikke kan komme :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.