Har brug for succeshistorier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg har brug for en succeshistorie.

Ved min første fødsel stod min datter skævt og måtte tages med kop. Nu går jeg jo og tænker om min næste også står skævt.

Hvad gjorde I for at undgå, at baby stod skævt og har I evt. nogle succeshistorier I vil dele? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg har brug for en succeshistorie.

Ved min første fødsel stod min datter skævt og måtte tages med kop. Nu går jeg jo og tænker om min næste også står skævt.

Hvad gjorde I for at undgå, at baby stod skævt og har I evt. nogle succeshistorier I vil dele? 

Jeg har skævt bækken og var derfor meget bange for at fødslen ikke ville forløbe uden komplikationer, men alligevel gik det hele så godt.

6 timers aktiv fødsel og 45 min. Presseveer og så var hun ude

Ved godt det ikke er det samme som hvis de står skævt, men en succes historie hvor der reelt kunne have været komplikationer 

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis man har et normalt bækken, tænker jeg ikke der er noget man selv kan gøre? Det kommer jo bare an på om babyen får roteret korrekt ned i bækkenet, og det er lidt ude af morens hænder kan man sige

min første fødsel endte i aks netop fordi baby havde sat sig skævt fast med hovedet undervejs, så han ikke kunne rotere det sidste stykke ned. Men fødslen af lillesøster 3år senere, gik helt uden komplikationer  

Anmeld Citér

19. oktober 2017

ha

Succeshistorie: mit 3. Barn stod skævt, og fordi jeg havde født før, kunne jeg selv få hende ud uden kop, men som stjernekigger. det tog dog lidt længere - en halv time med presseveer, kontra mit andet barn som ikke lå skævt, og som var ude på 7 minutter - 3 presseveer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.