Aldersforskel mellem dig og din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor stor aldersforskel er der på dig og din partner?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.038 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

18. oktober 2017

Anonym

12 år ældre er min mand. Jeg har ikke én gang stødt på et problem eller lign. Jeg tror det passer mig bedre med en der er ældre. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod
Anonym skriver:

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

13 mellem os - kendt hinanden i 25 år. Har aldrig tænkt over aldersforskellen før nu vor jeg kan se han er blevet ældre og ja på et tidspunkt rammer han pernsionsalderen hvor jeg stadig er frisk og frejdig. Plus jeg da godt lige kunne hapse en baby mere, og det r han for gammel til både i sine og i mine øjne.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Min mand er 21 år ældre end mig  

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Anonym

Min kæreste er 9år ældre. Det tænker vi ikke over andet end hvis vi fx taler om film eller barndomsminder. Fx børne-tv da vi var små.

men derudover betyder det ingenting. Har heller ikke fået nogen negative kommentare omkring det. 

Min kæreste synes det er sjovt at prale overfor sine kollegaer der alle er mellem 40 og 60 og sige at han har en ung smuk kæreste i 20'erne 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste er 9år ældre. Det tænker vi ikke over andet end hvis vi fx taler om film eller barndomsminder. Fx børne-tv da vi var små.

men derudover betyder det ingenting. Har heller ikke fået nogen negative kommentare omkring det. 

Min kæreste synes det er sjovt at prale overfor sine kollegaer der alle er mellem 40 og 60 og sige at han har en ung smuk kæreste i 20'erne 

Haha, det kunne have været mig der havde skrevet det der

Her er der 7 år i mellem os og ser det absolut ikke som er problem. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Soonmom

Profilbillede for Soonmom

Lidt over 8 år og har ingen betydning  

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Tystys14

Profilbillede for Tystys14

Der er tretten et halvt år mellem min mand og mig. Det ikke noget vi mærker, udover når han snakker om hans barndom i 80'erne.  

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Ena

Profilbillede for Ena

Der er 5 mdr. mellem os. Alligevel føler jeg mig MEGET yngre end min mand 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Prinsessen 7/8/14 og babyen i maven :)

Har stemt 1-5 år. Da der ikke var andre svar muligheder. 

Men der er 1 år og  23 dage mellem mig og min mand ( jeg er ældst)  Og vi mærker intet til det. Men det jo klart et år er ikke det største forskel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.