Svar sakset fra et andet sted på nettet 
Bliver simpelthen nødt til at svare på din tråd, for jeg er en af dem der er blevet gravide på min "lukkede side" :-) Jeg har været i fertilitetsbehandling det meste af det her år (har PCOS og dermed ingen ægløsning), og i starten af året var jeg tilknyttet en klinik, der ikke inseminerede når jeg fik æg på højre side, da den er fuldstændig lukket (har været igennem både HSU og HSG, og der er ingen gennemgang). I sommer skiftede jeg til en anden klinik (af helt andre grunde), og her sagde de at de altid inseminerede, når der var æg på den side der var lukket, for de så altså at den anden gik ind og tog ægget (han snakkede noget om bughulen - men spørg mig ikke hvordan det fungerer). Men summasumarum er at i september blev jeg insemineret med to æg på den lukkede side (og NEJ der gemte sig ingen æg/folikler på den anden side, det blev tjekket grundigt) og i dag er jeg gravid :-)
Så tænker da helt sikkert at dine chancer stadigvæk er gode for snart at blive gravid igen, og selvom jeg ikke kan give dig et link til nogen der siger det, så kan jeg bare sige, den holdning har de altså ud på Trianglen i Hellerup, som skriver, at de er en af de største klinikker i norden 
Anmeld
Citér