Jeg 2 gangs gravid , min første fødsel fik VU amning igang men der var “altid” noget i vejen. Forstået det på den måde jeg havde et kæmpe ønske om at langtids amme, (det har jeg igen) men min datter havde svært ved og tage ordenligt fat så da mælken endelig kom igang valgte jeg og pumpe mælken ud for at få endnu mere mælk , jeg var træt og udmattet så jeg var så dum og komme mælken i flasken engang gik jo nok og hun blev mæt på en anden måde jeg fik så dårlig samvittigheds og tænkte jeg pumper ud men giver det i flasken og fri ammer hende men det gjorde hun blev sutte forvirret som 3 mdr og vi valgte og kun pumpe ud og derefter på flaske det gjorde jeg til hun var 9 mdr så var der ganske enkelt ikke mere mælk og jeg var også træt af og være en malkeko når vi bare ikke lagde og hyggede med mælken som vi engang gjorde
Men nu sidder jeg så og tænker kan jeg være så uheldigt at jeg aldrig vil få mælk igen selvom jeg måske har kunne amme første gang? Man høre jo ofte folk sige at de ikke kunne amme i første barn men anden gang kunne de ? Men kan det gå den modsatte vej at jeg ikke vil danne mælk ?
Er pco pige så noget vil nok også spille ind der har prøvet og snakke med min jm om det men hun gider ikke høre på det og har overraskende en anden holdning til amning at kan man bare amme 3 mdr skal man være glad for det .. og EB sutteflasken med mma altså ikke er dårligere end modermælk men det er jeg enig i problemet ligger bare i jeg vil SÅ gerne selv fuldamme mindst 12-15 mdr
hvad tænker i ? Nogen erfaring
Anmeld
Citér