Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften, hvad siger i til denne? Andre som har prøvet den her test før? Den ertaget 3+3 HVIS der overhovedet er noget i mavsen.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmm jeg kan godt fornemme en skygge, men om det er en positiv test eller en skyggestreg ville jeg også selv være i tvivl om.. Ville tage en ny om et par dage
Jeg ser den som negativ prøv igen om nogle dage
Vil sige den er negativ. Ellers er den ugyldig, da det er som om der er noget overskudsfarve, men altså ikke en streg, så den er ikke positiv. Prøv evt et andet mærke test om nogle dage
Ea1 skriver: Som overskriften, hvad siger i til denne? Andre som har prøvet den her test før? Den ertaget 3+3 HVIS der overhovedet er noget i mavsen.
Nu tog jeg denne i morges .. samme test. Mere farve, men stadig lidt underlig at se på?
Ea1 skriver: Nu tog jeg denne i morges .. samme test. Mere farve, men stadig lidt underlig at se på?
Den ser underlig ud, jeg ville stadig forsøge med et andet mærke, for ser ud til det er en dårlig test du har fået fat i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128