Hvad siger i til denne test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
5 svar
4 synes godt om
16. oktober 2017

Ea1

Som overskriften, hvad siger i til denne? Andre som har prøvet den her test før? Den ertaget 3+3 HVIS der overhovedet er noget i mavsen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2017

chrish

Hmm jeg kan godt fornemme en skygge, men om det er en positiv test eller en skyggestreg ville jeg  også selv være i tvivl om.. Ville tage en ny om et par dage 

Anmeld Citér

16. oktober 2017

Mortil2drenge<3

Som overskriften, hvad siger i til denne? Andre som har prøvet den her test før? Den ertaget 3+3 HVIS der overhovedet er noget i mavsen.

Jeg ser den som negativ  prøv igen om nogle dage 

Anmeld Citér

16. oktober 2017

Thilde86

Vil sige den er negativ. Ellers er den ugyldig, da det er som om der er noget overskudsfarve, men altså ikke en streg, så den er ikke positiv. Prøv evt et andet mærke test om nogle dage 

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Ea1

Ea1 skriver:

Nu tog jeg denne i morges .. samme test. Mere farve, men stadig lidt underlig at se på? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

17. oktober 2017

Thilde86

Ea1 skriver:

Nu tog jeg denne i morges .. samme test. Mere farve, men stadig lidt underlig at se på? 

Den ser underlig ud, jeg ville stadig forsøge med et andet mærke, for ser ud til det er en dårlig test du har fået fat i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.