Jeg har tidligere oprettet et opslag hvor jeg blandt andet nævner at jeg lider af angst (gennem mange år og ubehandlet) derfor lever mine tanker ofte deres eget liv, og jeg ved ikke altid om de er helt rationelle. Nå men for at komme til sagen.. Min kæreste og jeg har det dejligste sexliv.. Dog har vi ikke haft mulighed for at være sammen i en hel uge, lige indtil i går. Jeg havde dog slet ikke lyst da jeg har været lidt presset i mit hoved hvilket jeg gjorde klart for ham.. Han pressede dog en del på og jeg overgav mig til sidst. Dog nød jeg det ikke, og jeg sagde ikke et kvæk. Jeg fandt ud af at han havde røget lige lige inden (fjolletobak), hvilket han dog gør meget sjældent. Men blev sq trist over at han slet ikke kunne fornemme at jeg ikke havde lyst. Ellers var han bare ligeglad.. Dog var han mega kærlig bagefter og nussede mig hele tiden og sagde søde ting. Men kan sq godt mærke at det går mig lidt på. Hvad tænker i andre? Er jeg for meget, eftersom at vi ikke altid har mulighed for at dyrke sex så ofte?
Jeg skulle nok heller ikke have givet efter, men vil så gerne gøre ham glad 
Anmeld
Citér