Su i ferie..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle 

Måske i kan hjælpe.?

Jeg går pt. på AVU, hvor jeg læser 4 fag. Valgte med vilje nogle fra, men fortryder jeg nu 

Nåh, er jo lidt for sent nu, så derfor går mine tanker fremadrettet.

Planer er, at jeg skulle afslutte AVU her til sommer, og så efter sommerferien begynde at læse en hf genvejspakke.

Nu har jeg så hørt en del sige, at det skulle være rart hårdt at læse de pakker på 1 år, og især når jeg er alene med 2 små børn samtidig..

Derfor overvejer jeg lidt, om jeg skal dele dem op. 2 hf fag det ene år, og 2 det næste, og så sublere op med AVU fag. Både for at få timer nok, men også for at læse dem jeg fortryder jeg valgte fra i år.

Ken... Skifter jeg suddannelse og er dermed ikke berettiget til su i sommerferien næste år, men fortsætter jeg på min uddannelse ved at jeg læser nogle AVU fag samtidig med 2 hf fag, og dermed er berettiget til su i sommerferien næste år.?

Håber nogle kan hjælpe 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ingen overhovedet?

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

For et par år tilbage kunne du godt få SU i sommerferien hvis du gik fra Avu til avu og HF fag samlet men ikke hvis det var kun til HF fag ��

Anmeld Citér

15. oktober 2017

Louise6551

Profilbillede for Louise6551
Låve being a mami :') !

Jeg er lige gået fra 10 klasse til HF. Der var der ingen su at hente juli måned om jeg tog fagpakke eller den 2 årig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.