Navn til min lille beb:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
5 svar
3 synes godt om
14. oktober 2017

Nybruger2021

Hej.

Jeg går og tænker lidt navne, vi har en pige som hedder Mynthe, hvilke navne synes i passer godt sammen med det?

Jeg kan selv godt lide navnene Gry og Pusle, hvordan synes i de passer med Mynthe? Drengenavne der er jeg helt i vildrede...

Har i nogle gode forslag?

knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2017

Miti's mama

mine2prinsesser skriver:

Hej.

Jeg går og tænker lidt navne, vi har en pige som hedder Mynthe, hvilke navne synes i passer godt sammen med det?

Jeg kan selv godt lide navnene Gry og Pusle, hvordan synes i de passer med Mynthe? Drengenavne der er jeg helt i vildrede...

knus

Jeg synes Gry er rigtig pænt. Pusle derimod vil jeg synes er meget baby, og hun vokser jo op og skal tages seriøst på arbejde mv 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Gry er et navn, det synes jeg ikke Pusle er, i min verden er det et kælenavn.

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Lenchick

mine2prinsesser skriver:

Hej.

knus

Gry er et skønt navn 

Min venindes pige hedder Mynte og de havde Falke og Birk i tankerne til en dreng. 

De fik en pige og hun hedder Saga 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Ciss

Mynthe og Lykke synes jeg klinger fint sammen.

Evn Mynthe og Mathea.

Anmeld Citér

14. oktober 2017

frkchili

Gry er så fint! Og ellers vil jeg foreslå Lykke, Fenja, Celeste, Frigg, Nynne, Silke, Vega, Kaya eller Clara. Eller Lyng, Lotus, Lilje, Rose eller Kamille, hvis I gerne vil bevare plante-temaet 

Af drengenavne synes jeg godt om Falke, Birk, Frej, Marley, Tjalfe, Burre, Esper, Hector, Leander, Loui, Vito, Nure eller Tipo 

Men vil anbefale Ankestyrelsens navneside - derinde kan du søge efter køn, antal stavelser eller ønskede bogstaver inden for alle godkendte fornavne: https://ast.dk/born-familie/navne/navnelister/godkendte-fornavne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.