Liste over køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej piger - inspireret af min egen situation synes jeg det kunne være hyggeligt i samme ånd som terminslisten at oprette en kønsliste så man kunne anføre dreng / pige /ved ikke / vil ikke vide ud for sit navn? Kunne være sjovt at se om vi lander 50/50 i denne gruppe. Jeg starter:

Rosa -  24.april -  pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

jillkolsbjerg

Puha ved overhovedet ikke vi får endnu, venter spændt til jeg skal scannes i 20 uge vil meget gerne vide det. det var da hurtig i har fundet udaf det

jill 14+5

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jillkolsbjerg skriver:

Puha ved overhovedet ikke vi får endnu, venter spændt til jeg skal scannes i 20 uge vil meget gerne vide det. det var da hurtig i har fundet udaf det

jill 14+5

Ja det var også helt exeptionelt, fordi vi fik en akut NF og ham derscannede tilfældigvis var verdensmester i scanning og kunne se det på urinrørets udformning   Men vi var også SÅ nysgerrige

Anmeld

24. oktober 2009

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Ja det var også helt exeptionelt, fordi vi fik en akut NF og ham derscannede tilfældigvis var verdensmester i scanning og kunne se det på urinrørets udformning   Men vi var også SÅ nysgerrige

Hej Rosa

Min veninde havde fået det samme af vide til en NF fordi hun bare SÅ gerne ville vide det... hun fik af vide det blev en dreng, så hun købte ind til det helt store og malede børneværelset - ud kom en pige

var ikke for at træde på det du har fået af vide, men jeg ville få det bekræftet inden jeg køber noget af betydning til rejen

knus YO 9+1

Anmeld

26. oktober 2009

jullemai

Rosa -  24.april -  pige

Tanya - 16.april - pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.