Hvad dette ved trusse kant? Billede vedlagt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.028 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle.

Tag jer ikke af det ikke så flotte billede!!!!

For ca 5 dage siden fik jeg dette (se billede) i venstre side af trusse kanten. Kom bare fra den ene dag til den anden, jeg har i hvert fald ikke opdaget den før.

Lider pt meget af indgroede hår efter barbering osv  men jeg ved ikke hvad dette er.

Jeg har prøvet at trykke den men der kom ikke noget. Så tror ikke det er en bums, men ved det ikke.

Den gør lidt ondt hvis jeg trykker.

Det mærkes som en "knude" og da jeg prøvede at trykke den for 2 dage siden, var det bare som om jeg pressede og den sank, kunne lige som ikke få fat om noget som en normal bums, hvor efter jeg så slipper og det er sådan igen. Hvis det giver mening..

Den er rød 24/7

Nogle der ved hvad det Er? En bums, indgroet hår, knude eller andet??

Er gravid i uge 12, bare hvis det sku have nogle betydning.. 

Tak på forhånd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.

For ca 5 dage siden fik jeg dette (se billede) i venstre side af trusse kanten. Kom bare fra den ene dag til den anden, jeg har i hvert fald ikke opdaget den før.

Lider pt meget af indgroede hår efter barbering osv  men jeg ved ikke hvad dette er.

Jeg har prøvet at trykke den men der kom ikke noget. Så tror ikke det er en bums, men ved det ikke.

Det mærkes som en "knude" og da jeg prøvede at trykke den for 2 dage siden, var det bare som om jeg pressede og den sank, kunne lige som ikke få fat om noget som en normal bums, hvor efter jeg så slipper og det er sådan igen. Hvis det giver mening..

Den er rød 24/7

Tak på forhånd 

Det ligner noget jeg også får nogle gange efter barbering og mine trusser har siddet for stramt . Måske en begyndende byld?  

Anmeld Citér

13. oktober 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Hej alle.

Den er rød 24/7

Tak på forhånd 

Det ligner en betændt hårsæk. Prøv at lade være med at barbere huden i bikinikanten et par uger, så det kan få fred og brug evt en uparfumeret skrubbecreme 2-3 gange om ugen. Smør med uparfumeret lotion efter hver vask.

Anmeld Citér

13. oktober 2017

ErDetSnartNU

Jeg ved ikke hvad det er - nok en betændt hårsæk eller lignende, men jeg vil anbefale dig at bruge en hårtrimmer i stedet for skraber i det område, medmindre du insisterer på at være  helt glat. Jeg har som dig tendens til kløe og lidt røde knopper efter barbering dernede, men efter jeg er begyndt at bruge en trimmer (magen til min kærestes skæg-og hårtrimmer, der kan sættes helt ned på 1 mm) er jeg helt ude over de problemer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.