Forladt og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. oktober

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 18 min kæreste har lige besluttet sig for at gå fra mig så sidder nu alene og gravid og med en søn på 2 år hvad gør jeg og kan jeg overhoved klare at være selv når  der kommer en ny  ?? Andre der har stået i samme situation  er fuldstændig knust 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. oktober

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 18 min kæreste har lige besluttet sig for at gå fra mig så sidder nu alene og gravid og med en søn på 2 år hvad gør jeg og kan jeg overhoved klare at være selv når  der kommer en ny  ?? Andre der har stået i samme situation  er fuldstændig knust 

Jeg har ikke prøvet det selv. Men vil ikk forlade din tråd uden et kram på vejen.  

Var graviditeten planlagt?

Anmeld Citér

12. oktober

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Jeg har ikke prøvet det selv. Men vil ikk forlade din tråd uden et kram på vejen.  

Var graviditeten planlagt?

Ja det var den 

Anmeld Citér

12. oktober

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Øv, sikke et fjols. 

Men selvfølgelig kan du klare det 

Anmeld Citér

12. oktober

flowerpot3

Profilbillede for flowerpot3
Anonym skriver:

Øv, sikke en forfærdelig situation at stå i. Hvad er årsagen til at han har besluttet sig at opgive jeres forhold og familieliv? Har du familie i nærheden? 

Anmeld Citér

12. oktober

Xolia

Anonym skriver:

Kram til dig 

Og så svar og lidt praktisk. Det bliver hårdt, men selvfølgelig kan du klare det. Med min yngste begyndte min kæreste at blive syg i starten af graviditeten. Det viste sig efterfølgende at være starten på en dyb fødselsdepression. Han blev indlagt da yngstemanden var 7 uger gammel og var det sammenlagt 6 ud af de første 9 måneder. Her 3 år efter at det startede er Han ikke rask men i væsentlig bedring.

Jeg stod fra den ene dag til den anden med 4 børn alene og det er hårdt og ikke noget jeg ønsker for andre, men man kan når man skal 

Til det praktiske:

Søg børnetilskud - husk at søge til den lille når tid er.

Søg boligstøtte 

Søg friplads for daginstitution 

Søg børnebidrag fra far.

Håber det hele falder på plads. 

Anmeld Citér

13. oktober

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Ja det var den 

Sikke en idiot. Du er da så meget bedre tjent uden ham så 

Anmeld Citér

13. oktober

tarkoflen

Profilbillede for tarkoflen
Nu med den lækreste lille baby :)

Puha en situation han har sat dig i, det er godt nok ikke fair!

jeg har desværre ingen gode råd, men håber du har et godt netværk der passer på dig!

ved du hvorfor han vælger at smide det hele på gulvet? 

Kæmpe kram til dig <3

Anmeld Citér

13. oktober

Anonym

Ja - det har jeg også prøvet mit store barns far forlod mig da jeg var 19 uger henne... Jeg var knust - men det vendte sig til vrede, for hvad i alverden var han for en forpulet taber der forlod sin gravide kæreste! Han gik desuden tilbage til sin eks - og løj om det, nægtede at give mig en forklaring på hvad der var sket - om morgenen tog han på arbejde og sagde han elskede mig og baby - da han kom hjem igen om eftermiddagen slog han op med mig. Mit barn er nu 5 år og jeg er kommet videre og er gravid med min ‘nye’ kæreste - min eks og jeg samarbejder ok om vores barn, men jeg vil ALDRIG kunne tilgive ham hans opførsel. Han var et svin. 

Vreden til ham og kærligheden til barnet i min mave hjalp mig videre - det var jo ikke barnets skyld at dets far var en nar, jeg tror jeg på en måde fik distanceret tanken om at barn og eks hængte sammen, så jeg kunne bruge en masse energi på at være gravid og nyde det og glæde mig, fremfor at jeg forbandt tanken om barnet med min eks. Desuden blev jeg sådan ret basta bum agtig ift min eks - jeg gav ham ikke flere chancer for at såre mig eller køre rundt med mig. Jeg var SÅ færdig med ham pga hans opførsel, da jeg tilbød ham stadig at måtte komme med til vores barns fødsel ville han kun hvis han måtte tage sin nye kæreste med...! Derfra kørte jeg mit eget løb, har aldrig holdt vores barn fra ham, talt grimt eller noget som helst andet, men Jeg tager selv og tog selv alle beslutninger, lige fra navn til hvor vores barn skal gå i skole. 

Du skal nok komme videre! Det lover jeg dig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.