Hvad er chancen for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. oktober

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, hvad er chancen for at jeg er gravid? 

Sidste mens første dag var den 9september. - de sidste to mens har cyklus været på 34dage. Så skulle gerne have mens idag, så der gået 34dage igen.

Vi var sammen den 1okt om aftenen, men stoppet hurtigt igen, da kondomet ikke havde den effekt det skulle, manden nået ikke at komme men der er jo det der kaldes pre-sæd

Jeg har alle symptomer på graviditet ømme dutter, kvalme, mindske appetit, mens-smerter/ondt i lænden og mens smerter i underlivet. Kan kroppen snyde mig fordi jeg ikke håber det? 

Plejer aldrig at have mens-smerter i lænden op til mens.

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. oktober

CKJ

Profilbillede for CKJ

Uh altså - der er jo en risiko for det / selvom jeg synes det er langt fra din mens første dag! 

Der skete liiiiidt det samme for mig / og her står jeg og gravid med baby nr. 3 33+5. Så! Du må tage en test - det ville være en god start! 

Kæme knus 

Anmeld Citér

13. oktober

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Som overskriften lyder, hvad er chancen for at jeg er gravid? 

Sidste mens første dag var den 9september. - de sidste to mens har cyklus været på 34dage. Så skulle gerne have mens idag, så der gået 34dage igen.

Vi var sammen den 1okt om aftenen, men stoppet hurtigt igen, da kondomet ikke havde den effekt det skulle, manden nået ikke at komme men der er jo det der kaldes pre-sæd

Jeg har alle symptomer på graviditet ømme dutter, kvalme, mindske appetit, mens-smerter/ondt i lænden og mens smerter i underlivet. Kan kroppen snyde mig fordi jeg ikke håber det? 

Plejer aldrig at have mens-smerter i lænden op til mens.

Kroppen kan sagtens spille en et puds. Både ved stort ønske om graviditet og sandelig også uønsket. Men i betragtning af mens første dag var 9 sep og han ikk kom i dig. Så er risikoen meget lille.

tag en test. Så får du ihvertfald ro i sindet. Og husk at jo mere du spekulerer kan også få mens til at udeblive 

Anmeld Citér

13. oktober

Stivdie

Profilbillede for Stivdie

Der er jo altid en chance/risiko, når prævensionen ikke virker. Men selv hvis I havde haft fuldbyrdet samleje lige på den dag, hvor du havde ægløsning er sandsynligheden kun ca. 20-25% for graviditet, så jeg istemmer mig koret og siger, at jeg tror din hjerne spiller dig et puds... Men tag en test og få ro i sindet 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Uh altså - der er jo en risiko for det / selvom jeg synes det er langt fra din mens første dag! 

Der skete liiiiidt det samme for mig / og her står jeg og gravid med baby nr. 3 33+5. Så! Du må tage en test - det ville være en god start! 

Kæme knus 

Tog en test idag brændende negativ! MEN var ved vagtlægen her til aften pga mange smerter i lænden, vedkommende testet med en test halløj og man fandt blod i min urin, så det jeg troede var tegn på min mens, var nok tegn på BLÆREBETÆNDELSE (små blod pletter igår og idag) jeg kan ikke være i min krop af bekymring ( koooom nu mens ) 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym trådstarter

Kroppen kan sagtens spille en et puds. Både ved stort ønske om graviditet og sandelig også uønsket. Men i betragtning af mens første dag var 9 sep og han ikk kom i dig. Så er risikoen meget lille.

tag en test. Så får du ihvertfald ro i sindet. Og husk at jo mere du spekulerer kan også få mens til at udeblive 

Han siger han ikke kom i mig, så det er det jeg mo forholde mig til  

Testet her idag og den var brændende negativ. 

har her til aften været ved vagtlægen for konstateret blærebetændelse/bold i min urin grundet mange smerter i lænden. Så de små plet blødninger jeg har haft igår og idag kan jeg jo godt regne ud, de nok kom pga min blærebetændelse og ikke mens  

må indrømme min psyske er negativt påvirket ved tanken om graviditet. (Undskyld hvis jeg støder nogen) 

Anmeld Citér

14. oktober

Anonym trådstarter

Stivdie skriver:

Der er jo altid en chance/risiko, når prævensionen ikke virker. Men selv hvis I havde haft fuldbyrdet samleje lige på den dag, hvor du havde ægløsning er sandsynligheden kun ca. 20-25% for graviditet, så jeg istemmer mig koret og siger, at jeg tror din hjerne spiller dig et puds... Men tag en test og få ro i sindet 

Har testet her idag brændende negativ. Må sige min psyske er meget påvirket da jeg virkelig ikke håber det  

har været ved vagtlægen her til aften, og fået konstateret blærebetændelse så de to små plet blødninger jeg har haft igår og idag, kan jeg jo godt regne ud nok bare var tegn på blærebetændelsen og ikke mens  

Anmeld Citér

14. oktober

AnoMom

Profilbillede for AnoMom
Anonym skriver:

Han siger han ikke kom i mig, så det er det jeg mo forholde mig til  

Testet her idag og den var brændende negativ. 

har her til aften været ved vagtlægen for konstateret blærebetændelse/bold i min urin grundet mange smerter i lænden. Så de små plet blødninger jeg har haft igår og idag kan jeg jo godt regne ud, de nok kom pga min blærebetændelse og ikke mens  

må indrømme min psyske er negativt påvirket ved tanken om graviditet. (Undskyld hvis jeg støder nogen) 

Hvis du støder nogen er det deres problem og ikke dit. Du har ikk gjort noget forkert bare fordi du ikke ønsker graviditet. Jeg ønsker bestemt heller ikke graviditet så forstår udemærket din frygt for den. 

Men prøv og slap af. Testen er negativ, forhold dig til det. Hvis den stadig ikk er kommet på mandag så test igen. Selvom jeg er ret sikker på du ikk har noget at frygte  

om ikk andet, hvis det skulle vise sig at du er gravid så er der også råd for det.

Anmeld Citér

15. oktober

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvis du støder nogen er det deres problem og ikke dit. Du har ikk gjort noget forkert bare fordi du ikke ønsker graviditet. Jeg ønsker bestemt heller ikke graviditet så forstår udemærket din frygt for den. 

Men prøv og slap af. Testen er negativ, forhold dig til det. Hvis den stadig ikk er kommet på mandag så test igen. Selvom jeg er ret sikker på du ikk har noget at frygte  

om ikk andet, hvis det skulle vise sig at du er gravid så er der også råd for det.

Tak for støtten, for det er en frygt. 

Ja det fylder meget i mit hoved også fordi en æggeløsningsberegninger på nettet siger der er en chance

Anmeld Citér

15. oktober

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Kæme knus 

Hvordan var din "historie"?? 

Jeg testede igen her til morgen, stadig negativ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.