Ammekjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2017

Dig, mig og vores lille prinsesse <3

Profilbillede for Dig, mig og vores lille prinsesse <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Ayasmor skriver:

Nå, det var så i message, jeg havde købt den 

Men pyt, her er linket til den... der er knapper, fra halsen og ned til båndet, på midten, så der er mulighed for at knappe op. Men ellers var der i hvert fald lige lidt forskellige muligheder, med både knapper og slåom, hvis du ikke er til denne kjole  

https://message.dk/da-dk/mbym-cake-kjole?id=5713685600087

Manden syntes ikke om den

Men gik lidt amok på zalando. - 2500 kr fattigere

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. oktober 2017

tarkoflen skriver:

Jeg gik amok på zalando og klikkede alt hjem jeg tilnærmelsesvis kunne forestille mig var noget, prøvede hele molevitten og sendte alt det retur der ikke var noget. Endte med at købe to kjoler ud af 10-12 stykker der er gratis fragt og retur og det var super nemt! 

De har ret mange ammekjoler

Nå lige meget. Satser.

Nu 2500 kr fattigere ups

Anmeld Citér

13. oktober 2017

tarkoflen

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Manden syntes ikke om den

Men gik lidt amok på zalando. - 2500 kr fattigere

Hi hi jeg købte for 3600 og mener jeg fik ca. 2900 retur så sig til manden det kan være meget værre 

jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik, men måske en uges tid efter de modtog varerne. 

Anmeld Citér

13. oktober 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Tjek mammii.dk ��

Anmeld Citér

13. oktober 2017

tarkoflen skriver:

Hi hi jeg købte for 3600 og mener jeg fik ca. 2900 retur så sig til manden det kan være meget værre 

jeg kan ikke huske hvor lang tid der gik, men måske en uges tid efter de modtog varerne. 

Er så spændt på at se om det passer, og om det er noget, når det kommer.  

Anmeld Citér

13. oktober 2017

SANIE89 skriver:

Tjek mammii.dk ��

Den side kan jeg ikke komme ind på. 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

SANIE89

Profilbillede for SANIE89
Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Den side kan jeg ikke komme ind på. 

Skriv du med 2 m og i ☺

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Thilde86

Profilbillede for Thilde86

Hvor lang tid tager det Ca før de sender pengene retur?  

Fra du sender pakken retur går der typisk 3-5 uger før pengene igen er på din konto, da der jo lige er forsendelsestid og sådan.

Men jeg giver hende der nævnte det ret, det er super nemt og en god service.

Jeg bestilte her i graviditeten et par ventebukser og nogle ventetoppe og trøjer derinde, og anede intet om hvordan det var i størrelserne, da det er min første graviditet og jo ikke tøjmærker jeg før har købt. Bukserne passede ikke, og det samme med den ene trøje, men resten gjorde. Sendte det retur der ikke passede, og bestilte så et par andre bukser, som passede (og stadig passer, da al min ekstra vægt sidder på maven og brysterne) perfekt. Og dem gav jeg under 300 kr for.

De sætter rigtigt ofte prisen ned i perioder på noget af deres ventetøj og ammetøj, så man kan med fordel gå ind og vælge de ting man kan lide som “favoritter”, og så kommer de på en liste, hvor man kan gå ind og se priserne, og holde øje med når de enkelte ting kommer på tilbud. Jeg har sparet mange 100 kr på mit ventetøj på den måde 

Anmeld Citér

14. oktober 2017

SANIE89 skriver:

Skriv du med 2 m og i ☺

Ja :/

Anmeld Citér

14. oktober 2017

Thilde86 skriver:

Fra du sender pakken retur går der typisk 3-5 uger før pengene igen er på din konto, da der jo lige er forsendelsestid og sådan.

Men jeg giver hende der nævnte det ret, det er super nemt og en god service.

Jeg bestilte her i graviditeten et par ventebukser og nogle ventetoppe og trøjer derinde, og anede intet om hvordan det var i størrelserne, da det er min første graviditet og jo ikke tøjmærker jeg før har købt. Bukserne passede ikke, og det samme med den ene trøje, men resten gjorde. Sendte det retur der ikke passede, og bestilte så et par andre bukser, som passede (og stadig passer, da al min ekstra vægt sidder på maven og brysterne) perfekt. Og dem gav jeg under 300 kr for.

De sætter rigtigt ofte prisen ned i perioder på noget af deres ventetøj og ammetøj, så man kan med fordel gå ind og vælge de ting man kan lide som “favoritter”, og så kommer de på en liste, hvor man kan gå ind og se priserne, og holde øje med når de enkelte ting kommer på tilbud. Jeg har sparet mange 100 kr på mit ventetøj på den måde 

Tak for dine råd.

Dog er de fleste af de ting jeg har købt på tilbud. Glæder mig så meget til at få det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.