Hjælp til sovepose, voksi, kørepose osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
3 svar
1 synes godt om
12. oktober 2017

dd2016

Jeg er på ud efter noget der kan holde min 3 måneder gamle datter varm i barnevognen her hvor det bliver koldt, men synes ikke jeg ville give flere tusinde kroner for en sovepose. 500kr. håber jeg på er nok. 

Det vigtigste er at den kan vaskes, at den er lang (har en trille vognen) at den kan holde hende varm og så må den gerne være åndbar. 

Det skal lige siges at jeg ikke sikker på jeg bliver typen der sætter hende uden for at sove når det er frost. Har det i forvejen svært ved at sætte hende uden for, ville heller gå en tur med hende så .

• Ved ikke så meget om at det der udstyr så håber i ville hjælpe lidt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2017

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
dd2016 skriver:

Jeg er på ud efter noget der kan holde min 3 måneder gamle datter varm i barnevognen her hvor det bliver koldt, men synes ikke jeg ville give flere tusinde kroner for en sovepose. 500kr. håber jeg på er nok. 

Det vigtigste er at den kan vaskes, at den er lang (har en trille vognen) at den kan holde hende varm og så må den gerne være åndbar. 

Det skal lige siges at jeg ikke sikker på jeg bliver typen der sætter hende uden for at sove når det er frost. Har det i forvejen svært ved at sætte hende uden for, ville heller gå en tur med hende så .

• Ved ikke så meget om at det der udstyr så håber i ville hjælpe lidt.

Jeg vil til enhver tid anbefale en voksi. Hvis du køber brugt kan du fint finde en for 500 kr. Og den er virkelig alle pengene værd! Min pige sov i voksi i Ca 2 år, hvorefter hun var for lang til at ligge ordentligt i barnevognen. Jeg mener at jeg gav 400 kr for en brugt med bæreplade, vinter- og sommerdyne, i flot stand. 

Anmeld Citér

12. oktober 2017

Soonmom

Vi har en nordlys, men den er så også lidt dyrere end 500 kr. Vi købte den til omkring 1000 kr på tilbud, men de laver også en billigere version. Den dyrere er med dun og skulle være varmere her om vinteren (vi den kun om vinteren) 

Anmeld Citér

12. oktober 2017

Nel

Jeg vil lige anbefale "Reshopper" appen. Der er SÅ mange voksiposer derinde. Jeg købte en til 750, med plade, vinter og sommerdyne. Så du kan sagtens finde en til 500 eller en anden type kørepose hvis du er til det  

Voksiposen er god, specielt hvis man mangler et alternativ til liften (men husk bæreplade til den) - dog synes jeg også den kan være lidt kompliceret, fordi baby skal pakkes ind i den og snorende bindes. Jeg bruger ikke min p.t. men når det bliver rigtig koldt, kommer hun i den i barnevognen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.